صدف اسپهبدی در گفت و گو با برنا:

۸ماه برای نقشم تحقیق و بررسی کردم!

۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۵:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۳۴۸۱
۸ماه برای نقشم تحقیق و بررسی کردم!
صدف اسپهبدی ضمن اشاره به اینکه هشت ماه بر روی این نقش تحقیق و بررسی می‌کرد گفت دوستانی که در این زمینه باتجربه بودند خیلی به من کمک کردند، که آدم هایی که مصرف می کنند چه شرایطی دارند و چه عادت های رفتاری و یا ذهنی برای آن ها بوجود می آید.

صدف اسپهبدی بازیگر سینما و تلویزیون که امسال با فیلم «علف‌زار» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا و در پاسخ به این سوال که برای رسیدن به نقش و درک آن چه کارهایی کرده است و آیا برای درک آن از مصرف مواد مخدر استفاده کرده یا خیر گفت: به هیچ وجه، همه دوستان در جریان هستند که من به دلایل شخصی علاقه‌ای ندارم که به این سمت بروم و شاید یکی از سختی های این نقش همین بود چون من اصلا تجربه شخصی از این داستان نداشتم و نه دلم می خواست که انجامش بدهم.

این بازیگر افزود: کارهایی که از دستم بر می‌آمد این بود که از نزدیک کسانی که مواد مصرف می‌کردند را مشاهده کنم و تعدادی از دوستان که در این زمینه باتجربه بودند خیلی به من کمک کردند، که آدم هایی که مصرف می کنند چه شرایطی دارند و چه عادت های رفتاری و یا ذهنی برای آن ها بوجود می آید. تک تک این مسائل  را در این هشت ماه بررسی کردم و تلاش کردم که فریبای قصه آن چیزی شود که باید باشد. امیدوارم که مخاطبان هم دوست داشته باشند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز