با تجلیل از ۶ شخصیت فعال و موثر فرهنگی و هنری/ویژه برنامه «فصل رویش» برگزار می شود

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۹۵۹۳۳
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در ویژه برنامه «فصل رویش» از 6 چهره فعال و موثر در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی تجلیل می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ویژه برنامه «فصل رویش» با تجلیل از 6 چهره فعال و موثر در حوزه فرهنگ و هنر که با موضوع انقلاب اسلامی آثاری را تولید کرده اند، روز 20 بهمن‌ماه ساعت 16 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

مریم شعبانی نویسنده و کارگردان تئاتر، رضا یزدانی شاعر و ترانه‌سرا، حسین پارسا فر آهنگساز و نوازنده، میکاییل براتی تصویرساز و مدرس دیجیتال پینت و سیاوش سرمدی نویسنده و کارگردان سینما، 5 شخصیت مدعو در برنامه «فصل رویش» هستند که با حضور جمعی از شخصیت‌های انقلابی، فرهنگی و هنری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 

علاوه بر این پنج شخصیت، از مقام و خانواده جهادگر شهید امیر محمد اژدری در این مراسم تجلیل به عمل خواهد آمد.

امیر محمد اژدری ۲۵ ساله و ساکن تهران بود. او که از فعالین گروه‌های جهادی در این سال‌ها به شمار می‌رفت، بیش از هفت سال به جهاد در مناطق محروم کشور مشغول بود. مسئولیت گروه پزشکی و درمانی امام رضا (ع)، مسئولیت گروه عمرانی امام رضا (ع) و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع) بود. اژدری در اکثر استان‌های کشور از جمله لرستان، خوزستان، خراسان، کرمانشاه، ایلام و ... سابقه انجام فعالیت‌های جهادی داشت. او در حادثه زلزله کرمانشاه از پیش‌قدمان جهادی برای کمک به مردم زلزله زده بود.

علاقه‌‌مندان برای شرکت در این ویژه برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز