وقتی ساعد سهیلی از برادرش تعریف می‌کند!

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۰۴:۵۵:۴۴
کد خبر: ۱۲۹۶۲۳۱
وقتی ساعد سهیلی از برادرش تعریف می‌کند!
ساعد سهیلی در نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «شهرک» به تعریف و تمجید از بازی برادرش سینا مهراد در فیلم «شادروان» پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ساعد سهیلی در نشست رسانه‌ای «شهرک» درباره بازی در شهرک گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم دچار تردید شدم، نه به خاطر اینکه قرار بود نقش سختی را با یک کاراکتر درونی و با کمترین میزان واکنش بازی کنم، بلکه به این خاطر که فکر میکردم این فیلم چطور با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند؟ من با کارگردان‌های زیادی کار کردم ولی آقای حضرتی از آن دست فیلمسازانی بود که به فیلمنامه مسلط بود و خدا را شکر که از چیزی که دیدم راضی هستم . فکر می‌کنم می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند. 

او در این فیلم نقش کسی را داشت که علاقمند به بازیگری است و برای تست به یک پروژه وارد می‌شود، درباره اینکه آیا پیش از شروع کار خودش به عنوان بازیگر در سینما تست داده بود با صرفا به واسطه اینکه پسر  سهیلی است پذیرفته می شد؟ گفت: بله بارها تست دادم و اولین فیلمی که تستم پذیرفته شده تله فیلمی به نام« میان ماندن و رفتن» به کارگردانی بهروز شعیبی بود. در آنجا جواد عزتی از من تست گرفت و وقتی کار به تست لباس و گریم رسید تازه متوجه شد که پدرم سعید سهیلی است. در آن زمان اختلاف نظری میان او و بهروز شعیبی وجود داشت اما خوشبختانه پذیرفته شدم و جایزه هم گرفتم.

سهیلی درباره اینکه آیا فکر می‌کند بتواند امسال جایزه بازیگری بگیرد؟ گفت: در این ده، یازده سال همیشه خوشحال بودم که کنار شما بودم و فیلم دیدم. من معمولا از همکارانم که در جشنواره فیلم دارند یاد میگیرم و امسال هم چند بازی درخشان دیدم. اما چه با کاندیدا شدن، چه با سیمرغ یا بدون آن، من یک هدف و یک مسیر طولانی دارم و آن را ادامه می‌دهم، با این حال شکی نیست که این جشنواره را با سیمرغ یا کاندیداتوری دوست دارم.

او در پاسخ به اینکه آیا دوئل میان او و برادرش سینا مهراد که در فیلم شادروان بازی کرده در اختتامیه برنده خواهد داشت، بیان کرد: فکر می‌کنم، سینا هم همین اعتقاد را داشته باشد که جشنواره فقط سیمرغ نیست. البته من بازی سینا را دیدم و خیلی شگفت زده شدم چون به هر حال برادریم و با هم بزرگ شدیم و چیزی که روی پرده از او دیدم اصلا سینا نبود. 

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز