در شبکه پرس‌ تی‌وی مرور می‌شود؛

فراز و فرودهای توافق‌ هسته‌ای در «۱۰ دقیقه»

۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۴:۳۰:۴۹
کد خبر: ۱۲۹۸۵۲۰
فراز و فرودهای توافق‌ هسته‌ای در «۱۰ دقیقه»
شبکه پرس تی‌وی در مستند «۱۰ دقیقه»(10Minutes) به بررسی سیر فعالیت‌های هسته‌ای ایران و توافق برجام می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستند «۱۰ دقیقه» این هفته به بهانه مذاکرات احیای برجام، نگاهی جامع دارد به فراز و فرودهای فعالیت‌های هسته‌ای ایران و مذاکرات و توافق‌های جهانی پیرامون آن.

 این مستند توافق‌نامه برجام را از اولین روز آغاز مذاکرات تا به نتیجه رسیدن و خروج آمریکا از این توافق و تلاش‌ها برای احیای آن را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

 مستند«۱۰ دقیقه» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب نقاط عطف توافق ایران با ۱+۵ از جمله مذاکرات اولیه، رسیدن به توافق در سال ۲۰۱۵، بر سر کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا و خروج این کشور از توافق، شکست ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری و تلاش‌های جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا و کشورهای اروپایی برای احیای برجام را به تصویر می کشد.

 این مستند همچنین به این نکته مهم تاکید دارد که طبق گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ایران به طور کامل به توافق برجام پایبند بوده است.

مستند «۱۰ دقیقه» به تهیه کنندگی مهدی عرب یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/doc/index?id=46&page=1&name=10%20Minutes برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز