یادداشت؛

آیا مهران مدیری داور عصر جدید می شود؟

۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۰۱۲۹۸
آیا مهران مدیری داور عصر جدید می شود؟
یادداشت - مجتبی احمدی دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا.

گمانه زنی یا شاید حدس یک رسانه مبنی بر اینکه احسان علیخانی تصمیم دارد به ترکیب داوری برنامه عصر جدید دست بزند و مهران مدیری را به این تیم وارد کند از چند زاویه قابل بررسی است.

اینکه مهران مدیری در روز های شلوغ کاری اش به خاطر بازی در سریال پدر گواردیولا و ساخت برنامه دورهمی آیا می تواند پیشنهاد احتمالی احسان علیخانی را بپذیرد از یک سو، اینکه مهره ای با وزن مدیری در برنامه عصر جدید حضور علیخانی را تحت الشعاع قرار می دهد از سوی دیگر موضوعی است که این گمانه زنی را تا حدود زیادی زیر سوال می برد.

اما اگر به ساخت برنامه هایی شبیه به عصر جدید در تلویزیون های مختلف دنیا دقت کنیم متوجه خواهیم شد که معمولا در میان داوران قواره هایی شبیه به مهران مدیری به دلیل کاریزما و توانمندی در حوزه های مختلف دیده می شود درواقع حضور فردی مانند مدیری کمک می کند تا برنامه احسان علیخانی به لحاظ استاندارد برنامه و ساختار برنامه و هدفمندی برنامه شکلی منطقی تر به خصوص در بحث داوری بگیرد اما بدیهی است که با حضور مدیری بخش مهمی از برنامه تحت الشعاع نام او قرار گرفته و عملا حضور احسان علیخانی و جایگاهش در برنامه تغییر خواهد کرد و با شناختی که از بار حضور مدیری سراغ داریم اکت ها و رفتار های احسان علیخانی که در جذابیت برنامه عصر جدید بی تاثیر هم نبود دچار چالش خواهد شد.

علیخانی با دعوت از مهران مدیری عملا خودش را از برنامه حذف می کند چراکه طبیعتا دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجند به خصوص اینکه هر دو به لحاظ ویژگی های حرفه ای تعاریف خاص خودشان را از حضور در رسانه دارند و تقریبا می توان گفت جنس کار و سبک و سیاق اجرای آن ها هیچ قرابتی به هم ندارد. 

باید دید آیا احسان علیخانی دست به این ریسک بزرگ می زند؟

آیا مهران مدیری به این پیشنهاد فکر می کند؟

آیا این گمانه زنی می تواند منطقی باشد؟

آیا مدیران سیما برای این انتخاب به نظر موافق می رسند؟

بدیهی است که استفاده از بهترین های موجود در ساخت یک اثر برای رسانه ملی اتفاق مطلوبی است به شرط آنکه در چیدمان ستاره ها به سمتی نرویم که ستاره سوزی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز