«من‌کوب نمایش دو» بابک امجد در گالری هنری پژوهشی شهریاران

۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۳۰۱۳۶۰
«من‌کوب نمایش دو» بابک امجد در گالری هنری پژوهشی شهریاران
"من کوب نمایش دو" عنوان نمایشگاه بابک امجد است که جمعه ششم اسفندماه در گالری شهریاران افتتاح می شود.

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  بابک امجد در ادامهٔ پروژهٔ «من‌کوب» و پس از نمایش طراحی‌هایش، این بار در «من‌کوب نمایش دو» تعداد  ۱۰ نقاشی رنگ‌روغن بر بوم و در ابعاد مختلف را نمایش می‌دهد.

گالری هنر‌ی پژوهشی شهریاران، پروژهٔ کیوریتوریتال «من‌کوب» را با دو نمایش بر اساس مفهوم «خانه» اجرا می‌کند. احسان شعردوست به نمایندگی از گروه کیوریتور این نمایش گفت: "پروژهٔ «من‌کوب» با نمایش طراحی‌های بابک امجد با عنوان «من‌کوب» در تیرماه 1400 آغاز شد. امجد در آن نمایش، «خانه» را در جایگاه یک چارچوبِ مصنوعِ ذهنی و مادی به تصویر می‌کشد که عمیق‌ترین تجاربِ زیستیِ او را با خود و با دیگری آغاز و به پایان می‌رساند. در این طراحی‌ها، «زیستن» یک تلاش «من‌کوب» نام می‌گیرد، در مسیرِ ایجادِ یک قطعیت برای انسانی که خانه ندارد. حال در تکمیل چرخۀ این پروژه، امجد در «من‌کوب نمایش دو» نقاشی‌های

خود را به نمایش می‌گذارد که در ادامۀ جستجوهای طراحی‌هایش، در نهایت به یک خودآگاهی از چیستی «خانه» و «من» می‌رسد."

بابک امجد (۱۳۵۱، تبریز) طراح، نقاش، دیجیتال‌آرتیست و ویدئو‌آرتیست، دیپلمۀ نقاشی از هنرستان هنرهای تجسمی میرک تبریز (۱۳۷۰) و کارشناس نقاشی از دانشکدۀ هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران (۱۳۷۷) است. او در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی در سطح ملی و بین‌المللی شرکت داشته است.

همزمان با افتتاح این نمایشگاه، گالری شهریاران از نخستین کتاب از مجموعۀ «آرتولوژی» خود با عنوان «من‌کوب؛ پروندهٔ یک پروژهٔ کیوریتوریال» رونمایی خواهد کرد که به این پروژه اختصاص یافته است.

 این نمایشگاه در روز جمعه ششم اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل گالری به نشانی خیابان قائم مقام فراهانی، پایین‌تر از بهشتی، کوچۀ دهم، پلاک 24، طبقۀ 3، واحد 15 افتتاح می‌شود و تا یک هفته امکان بازدید با هماهنگی و همچنین بازدید مجازی از طریق سایت گالری (shaargallery.com) برای علاقه‌مندان فراهم است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز