پیش بینی بازار مسکن در «نمودار»

۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۳۰۲۵۷۳
پیش بینی بازار مسکن در «نمودار»
رادیو ایران در برنامه «نمودار» خود، با حضور، دکتر محمدحسن بازیار متخصص حوزه ی عمران و مسکن مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به پیش بینی بازار مسکن در سال ۱۴۰۱ می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ معاملات در بازار مسکن به حدود ۱۰ هزار فقره رسیده که دوسوم وضعیت نرمال است. از طرف دیگر، وعده دولت برای ایجاد نهضت بزرگ ساخت و ساز در کنار عواملی همچون کاهش انتظارات تورمی و افت قیمت ارز، بازار مسکن را آماده ورود به دوره رشد معاملات همراه با ثبات قیمت کرده است.

راضیه حسینعلی تهیه کننده برنامه «نمودار» گفت: برخی کارشناسان معتقدند چیزی که در مورد بازار مسکن می‌توان حدس زد این است که سال آینده ما شاهد نوسانات شدید نخواهیم بود. بازار یک ثبات نسبی را تجربه می‌کند و اگر تورم مهار نشود سیر افزایشی ادامه دارد، ولی با شیب نه چندان زیاد.

وی ادامه داد: از همین رو در برنامه شنبه میزبان دکتر محمدحسن بازیار متخصص حوزه ی عمران و مسکن مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی می شویم و به  پیش بینی بازار مسکن در سال ۱۴۰۱ خواهیم پرداخت.

«نمودار» این هفته به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی و اجرای مهرناز فقیهی و هماهنگی اکرم خیر خواه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 از رادیو ایران پخ ش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز