گرامیداشت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در «ایران امروز»

۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۳:۲۹
کد خبر: ۱۳۰۳۶۹۲
گرامیداشت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در «ایران امروز»
در تقویم رسمی کشورمان، روز نهم اسفند با عنوان «روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان» نام گذاری شده است، از همین رو برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۹ اسفند با حضور کارشناسان و صاحب نظران به این موضوع می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در تقویم رسمی کشورمان، روز نهم اسفند با عنوان «روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان» نام گذاری شده است، از همین رو برنامه  «ایران امروز» دوشنبه ۹ اسفند با حضور کارشناسان و صاحب نظران به این موضوع می پردازد.

حقوق مصرف کننده یعنی مجموعه اختیارات و امتیازاتی که مصرف کننده در قبال عمل خرید یک کالا یا خدمات از فروشنده دریافت می‌کند تا در صورت بروز اشکال، معلوم شدن عیب و نقص، احراز ضرر و زیان، عدم کارآیی و ثمر بخشی و یا ایراد خسارت، برای جبران ضرر خود از آن استفاده کند. 

مریم بانو فطرتی تهیه کننده «ایران امروز» گفت: اختصاص یک روز از سال به حقوق مصرف کننده و پیش بینی مرجعی برای جبران خسارت های مصرف کنندگان و مبارزه با متخلفان، نشان دهنده رویکرد مسئولان به اهمیت موضوع و تبدیل آن از عرصه شعار به عمل است. 

وی ادامه داد: از همین رو در برنامه امروز، میزبان دکتر تابش ریاست سازمان حمایت از مصرف کنندگان و دکتر محمدباقر مجتبایی دبیرکل اتاق اصناف ایران می شویم  و در مورد وظایف سازمان حمایت از مصرف کنندگان، نظارت بر تولیدات داخلی و نظارت بر کالاهای وارداتی،نظارت بر قیمت ها و برنامه ریزی،  سیاست گذاری و شیوه های حمایت مصرف کنندگان گفت و گو خواهیم  کرد.

«ایران امروز» دوشنبه ها به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی و اجرای احمد طبعی ساعت ۱۲:۴٠ از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز