جایزه ویژه پاسداشت زبان فارسی در دستان استاد رشید کاکاوند

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۷:۵۱
کد خبر: ۱۳۰۴۲۹۱
جایزه ویژه پاسداشت زبان فارسی در دستان استاد رشید کاکاوند
دکتر رشید کاکاوند شاعر، پژوهشگر و استاد دانشگاه از رادیو فرهنگ برای کارشناسی و اجرای برنامه طنز «نیشدارو» جایزه ویژه پاسداشت زبان فارسی و لوح تقدیر از داوران نخستین جشنواره طنز رادیویی زیر چتر لبخند را کسب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دکتر رشید کاکاوند شاعر، پژوهشگر و استاد دانشگاه از  رادیو فرهنگ برای کارشناسی و اجرای برنامه طنز «نیشدارو» جایزه ویژه پاسداشت زبان فارسی  و لوح تقدیر از داوران نخستین جشنواره طنز رادیویی زیر چتر لبخند را  کسب کرد.

در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره طنز و رادیو، زیر چتر لبخند که در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد؛ جایزه ویژه پاسداشت ادبیات فارسی برای تلاش در حفظ و پاسداشت زبان فارسی به استاد رشید کاکاوند برای اجرای برنامه «نیشدارو» از رادیو فرهنگ تعلق گرفت .

 برنامه نیش دارو رادیو فرهنگ در دو بخش دیگر تهیه کنندگی «شهاب نادری» و نویسندگی «سعید رجبی» نامزد دریافت جایزه بود.

همچنین در نشستی که روز دوشنبه نهم اسفندماه در دفتر مدیر شبکه رادیو فرهنگ با حضور دکتر علیرضا حبیبی ،دکتر رشید کاکاوند و مرتضی صداقتگو ( مدیر گروه هنر ‌وادب) برگزار شد بنا شد  با همفکری و همراهی دکتر رشید کاکاوند،شهاب نادری و دیگر برنامه سازان رادیو فرهنگ برنامه طنز نیشدارو با رویکرد جدید وبرخی از برنامه های ادبی  در این رادیو راه اندازی شود

علیرضا حبیبی در این نشست صمیمی بیان کرد: زبان طنز یکی از مهمترین راه‌های انتقال محتوا به مخاطبان است و نکته ای که اهمیت دارد پاسداشت زبان و ادبیات فارسی  در عین توجه به اثر بخشی زبان طنز  و توجه به ارتقاء ذائقه مخاطب و تولید محتوای جذاب برای شنوندگان  است.

دکتر کاکاوند ضمن تقدیر از فعالیتهای ارزشمند رادیو فرهنگ گفت:  رادیو فرهنگ در عرصه فرهنگ و پاسداشت زبان فارسی در بین رسانه های دیگر سرآمد است

گفتنی است در پایان این نشست دکتر حبیبی یک دستگاه  رادیوی سنتی دکتر کاکاوند اهدا کرد.

 انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز