گفت‌وگوی ویژه نوروزی:

نادر سلیمانی: تنها زمانی احساس خوشبختی می‌کنم که جامعه‌ام خوشبخت باشد/ امیدوارم سال جدید احساس خوشحالی و خوشبختی در جامعه فراگیر شود

۱۴۰۱/۰۱/۰۹ - ۲۳:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۶۱۵۶
نادر سلیمانی: تنها زمانی احساس خوشبختی می‌کنم که جامعه‌ام خوشبخت باشد/ امیدوارم سال جدید احساس خوشحالی و خوشبختی در جامعه فراگیر شود
نادر سلیمانی که سال گذشته توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد باشد معتقد است که تنها در شرایطی می‌توان احساس خوشبختی داشت که در جامعه‌ای خوشبخت زندگی کرد.

نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، آرزو دارم که سال جدید سالی باشد که در آن شاهد از بین رفتن مشکلات همه مردم باشیم و شادی و نشاط به جامعه ما برگردد و همه جا شاهد آن باشیم.

سلیمانی درباره بهترین اتفاقی که در سال 1400 رخ داد، گفت: من هم عضوی از جامعه هستم و شاهد بودم که در سال گذشته بزرگ‌ترین معضلی که مردم با آن درگیر بودند گرانی بود. گرانی‌های بی‌وقفه که هر لحظه شاهد گران‌تر شدن اجناس مورد نیاز بودیم و این وضعیت شرایط زندگی را برای همه ما سخت کرده است و من هم مثل همه مردم با این معضل دست و پنجه نرم می‌ کنم و امیدوارم رسیدگی به این مسئله در سال آینده در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: من در سالی که گذشت سیمرغ گرفتم و این لحظه خوب و به یاد ماندنی برای من بود اما واقعیت این است که وقتی می‌توانیم احساس خوشبختی داشته باشیم که همه خوشحال و خوشبخت باشیم. من هم تنها زمانی احساس خوشبختی دارم که مردم هم احساس خوشحالی و خوشبختی داشته باشند و در واقع همه جامعه در خوشبختی باشد. به همین دلیل نمی‌توانم اتفاق خوشایندی از سال گذشته مثال بزنم و چون جامعه‌ام غمگین بوده من هم به عنوان یک نفر از این جامعه چنین حسی دارم.

این بازیگر در پایان اظهاراتش تأکید کرد: در نهایت می‌توانم چنین آرزویی برای سال 1401 داشته باشم که امیدوارم در این سال احساس خوشحالی و خوشبختی در جامعه‌ ما فراگیر شود و این مستلزم اتفاقات بسیاری است که امیدوارم تک تک آن اتفاقات خوشحال‌کننده برای همه در این سال رخ دهد.

گفتنی است نادر سلیمانی در چهلمین جشنواره فیلم فجر توانست برای بازی در فیلم «ضد» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کند.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز