مهدی نیک‌‌آئین در گفت‌وگو با برنا:

فیلم‌های کمدی شانس بیشتری برای فروش دارند

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۰۵:۵۴:۰۱
کد خبر: ۱۳۰۷۱۰۶
فیلم‌های کمدی شانس بیشتری برای فروش دارند
مهدی نیک‌آئین با اشاره به اینکه فیلم‌های خوبی برای اکران نوروز سال 1401 انتخاب شده‌اند، تأکید کرد که فیلم‌های کمدی شانس بیشتری برای فروش دارند.

مهدی نیک‌آئین مدیر سینما سپیده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا، اظهار داشت: به نظر من فیلم‌های خوبی برای اکران نوروز 1401 انتخاب شده‌اند و ترکیب خوبی را شاهد هستیم اما با توجه به اینکه خیلی دیر این فیلم‌ها معرفی شدند و در واقع تکلیف آثار مشخص شد احتمال دارد که چند فیلم نتوانند فروش مناسبی داشته باشند.

نیک‌آئین خاطرنشان کرد: اثر شیوع ویروس کرونا و درگیری جامعه با آن همچنان وجود دارد و از طرفی پس از اکران نوروز بلافاصله اکران ماه رمضان را خواهیم داشت که در زمانی محدود تعداد بالایی فیلم اکران خواهد شد و این ممکن است برخی فیلم‌ها را در رقابت با دیگر آثار نتوانند موفق عمل کنند.

وی افزود: به هر حال به نظر من اگر صداوسیما همکاری مناسب با فیلم‌های سینمایی را داشته باشد و تبلیغات مناسبی شاهد باشیم قطعاً این آثار می‌توانند در گیشه عملکرد مناسبی داشته باشند. به نظر من همه فیلم‌های انتخاب شده تقریباً در یک سطح هستند ولی در حال حاضر فیلم‌های کمدی شانس بیشتری برای فروش دارند و به نظر من سه فیلم کمدی انتخاب شده در عید نوروز با توجه به موفقیت دیگر فیلم‌های کمدی در سالی که گذشت بیشترین فروش را خواهند داشت.

مدیر سینما سپیده در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: فیلم کودک «گل به خودی» هم اگر بتواند تبلیغات خوبی داشته باشد قطعاً فروش موفقی خواهد داشت. به نظر من در ایام نوروز پس از فیلم‌های کمدی قطعاً فیلم‌های کودک فروش بیشتری خواهند داشت. در سال‌های اخیر فیلم‌های اجتماعی هم توانسته‌اند فروش قابل توجهی داشته باشند اما این فیلم‌ها تبلیغات خوبی نیاز دارند. فیلم‌های اجتماعی مناسبی در این سال‌ها اکران شده‌اند که نتوانسته‌اند فروش بالایی داشته باشند چرا که تبلیغات خوبی برای این آثار صورت نگرفته است.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز