تقویم فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۰؛

در بهمن ماه ۱۴۰۰ چه گذشت؟

۱۴۰۱/۰۱/۱۱ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۷۷۵۷
در بهمن ماه ۱۴۰۰ چه گذشت؟
تقویم سالیانه برنا مروری بر اخبار و چهره‌ی های خبرساز حوزه ی فرهنگ و هنر در سالی که گذشت دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اخبار و چهره های خبرساز فرهنگ و هنر در بهمن ماه 1400 به شرح ذیل است:

گرد و خاک جبلی که با نسیم آغاز شد، به طوفان می‌رسد؟/ یک بوس کوچولو با بوی کافور عطر یاس؛ بفرمایید تولد/ جزیره جایی برای فرار از نون خ با نیسان آبی/ شایعه نکنید محمد کاسبی حالش خوب است!

درحالی که شایعات تغییر در رأس مدیران شبکه‌های سیما مدام دست به دست می‌شود پیمان جبلی در اولین اقدام مدیر شبکه نسیم را تغییر داد و جالب اینکه او در این هفته به فیلمنامه‌های تصویب شده در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی واکنش نشان داده بود. در هفته‌ای که گذشت همه چیز معطوف به اخبار جشنواره فجر بود، محمد کاسبی کماکان روی تخت بیمارستان، سریال جزیره تمام شد و در نظر سنجی خبرگزاری برنا در جایگاه اول قرار گرفت و البته مریم بحرالعلومی بهترین فیلمساز زن داکا شد. در میان همه ی این اخبار کماکان بحث فیلم قهرمان برای اسکار،رکورد دینامیت در سینمای ایران و... نقل محافل هنری است.

موقعیت مهدی با پرواز حجازی فر/ حیایی گوی را از جمشیدی ربود/ صدف اسپهبدی سوپرایز جشنواره/ بازیگر طناز رضا عطاران را از دست دادیم/جشنواره فجر و حاشیه های پر و پیمانش!

در هفته ای که با اختتامیه جشنواره فیلم فجر آغاز شد تا اواسط هفته کماکان همه چیز تحت الشعاع اخبار این جشنواره بود که البته حلیمه سعیدی بازیگر پیشکسوت سریال های طنز را نیز از دست دادیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز