مهمونی ایرج طهماسب را در روبیکا تماشا کنید

۱۴۰۱/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۱۲۲۳۸
مهمونی ایرج طهماسب را در روبیکا تماشا کنید
سریال مهمونی را بدون نیاز به خرید اشتراک در روبیکا تماشا کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا نخستین قسمت از برنامه مهمونی در روبیکا پخش شد؛ «ببخشید که من یک ذره پیر شدم»

سه شنبه شب ایرج طهماسب برنامه را با این جمله شروع کرد و میلیون‌ها ایرانی را با خودش به ابتدای دهه شصت برد، به دوران طلایی تلویزیون و پخش مجموعه مدرسه موش‌ها و خونه مادر بزرگه و ارایشگاه زیبا.

در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت‌های عروسکی جدیدی که اکثر آن‌ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق‌های جذابی را رقم می‌زنند.

ایرج طهماسب متولد 30 اردیبهشت 1338 در تهران مجری تلویزیون، هنرپیشه، عروسک گردان، صداپیشه، کارگردان، استاد دانشگاه و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است.

همکاری روبیکا و نماوا این فرصت را به مخاطبین این برنامه می‌دهد تا در زمان پخش برنامه در هر مکانی که هستند بتوانند به راحتی از تماشای برنامه محبوبشون لذت ببرند.

تماشای مهمونی بدون نیاز به خرید اشتراک

با نصب سوپراپلیکیشن روبیکا این امکان برای مخاطبان مهیا شده تا بتوانند مجموعه مهمونی را بدون نیاز به خرید اشتراک تماشا کنند. البته به جز مهمونی با نصب روبیکا شما به بیش از 40 هزار فیلم، سریال و انیمیشن جذاب دسترسی خواهید داشت و این فقط بخشی از جذابیت‌های روبیکاست.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز