گفت و گوی ویژه نوروزی؛

محمد نادری: سریال «اسپینجر» در سال جدید به آنتن می‌رسد/ مشغول بازی در سریال جدید سروش صحت هستم!/ «طوفان» مصطفی کوشکی در ایرانشهر/دیگر هیچ آرزویی ندارم!

۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۰۶:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۳۱۱۹
محمد نادری: سریال «اسپینجر» در سال جدید به آنتن می‌رسد/ مشغول بازی در سریال جدید سروش صحت هستم!/ «طوفان» مصطفی کوشکی در ایرانشهر/دیگر هیچ آرزویی ندارم!
محمد نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در مجری گری و صداپیشگی نیز مشغول کار است با مجموعه «شمعدونی» دیده شد و در آثاری چون «دنگ و فنگ روزگار» ، «لیسانسه ها 2»، «خودخواسته»، «افسانه هزارپایان» هنرآفرینی کرد. نادری در سال گذشته فعالیت چشمگیری داشت که به همین بهانه با او به واسطه روز های پایانی سال و نزدیک شدن به بهار 1401 گپ و گفتی زدیم تا از حال و احوال این روز ها و برنامه هایی که برای سال جدید دارد بشنویم که خواندن این گفت و گو خالی از لطف نیست.

محمد نادری بازیگر، فیلمنامه نویس، مجری و صدا پیشه به عنوان اولین کار تلویزیونی‌اش در سریال «شمعدونی» به ایفای نقش پرداخت که با این سریال به شهرت رسید و بعد از آن نیز با حضور در مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به محبوبیت رسید.

این بازیگر در طی سال های طولانی به کار تئاتر نیز مشغول بوده است و آثار بی چون و چرایی هم در حوزه تئاتر و هم در حوزه های سینما و تلویزیون از خود به جا گذاشته است. او که در کارنامه هنری اش در حوزه تئاتر آثار ارزشمندی چون «طپانچه خانم»، «مرثیه‌ای برای یک دراکولا»، «سقوط در کوه مورگان»، «طوفان»، «پینوکیو» و در حوزه سینما و تلویزیون چون «هزارپا»، «صحنه زنی»، «پاستا ریونی»، «دنگ و فنگ روزگار»، «شمعدونی»، «لیسانسه ها 2» و.... دیده می شود در گفت و گویی نوروزی با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص اینکه سال گذشته را چگونه پشت سر گذاشته است و چه برنامه هایی در دست داشت گفت: سال گذشته با وجود کرونا نه تنها من بلکه تمام مردم ایران درگیر این ویروس منحوس شدند و بسیاری از کار ها مختل و تعطیل شد. من در سال پیش مشغول بازی در فیلم سینمایی «صحنه زنی» بودم و اواخر سال 1400 نیز دو سریال به نام های «اسپینجر» به کارگردانی علیرضا کریم زاده و «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان کلید خورد که سریال «اسپینجر» در سال 1401 به پخش می رسد و سریال «خودخواسته» نیز در این روز های پایانی سال در حال پخش از شبکه یک سیما است.

بازیگر «شمعدونی» در پاسخ به این سوال که چه برنامه حرفه ای برای سال جدید دارد و قرار است چه کار هایی انجام دهد بیان کرد: در بهمن و اسفندماه یک نمایش به نام «طوفان» به کارگردانی مصطفی کوشکی را در دست داشتم که در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت که قرار است همچنان در سال جدید نیز اجرای آن ادامه داشته باشد. علاوه بر این مشغول کار در سریال جدید سروش صحت هستم که خبر آن را در یک زمان مناسب رسانه ای خواهم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازگشایی سالن های تئاتر در تعطیلات نوروز به فروش گیشه کمک می کند یا خیر گفت: چند سال می شود که سالن های خصوصی در ایام نوروز باز هستند اما با توجه به اینکه در طی این دو سال کرونا روی کار آمده است سالن ها ناچار هستند تا حد معقول اجرایی نداشته باشند و این اتفاق ضربه زیادی به گروه های اجرایی وارد می کند و اگر در این شرایط تئاتر ها باز باشند ممکن است از لحاظ اقتصادی گروه ها در مضیقه قرار بگیرند و نتوانند نمایش را با قیمتی که می خواهند بفروشند و ممکن است توجیه اقتصادی برای آن ها نداشته باشد به همین دلیل ممکن است در ایام نوروز نمایش ها بسیار کم باشند.

محمد نادری در پایان و در پاسخ به این سوال که برای سال جدید چه آرزویی دارد گفت: کار ما از آرزو داشتن در این وضعیت بد و ناهنجار جامعه گذشته است و شاید بتوان گفت آرزویی برایم باقی نمانده است.

انتهای پیام//

نظر شما