اتفاق عجیب برای علیرضا قربانی

۱۴۰۱/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۴۰۸۴
اتفاق عجیب برای علیرضا قربانی
علیرضا قربانی خواننده ایرانی و یکی از هنرمندان اصلی جشن نوروزی در مرکز هنرهای سگرستروم در آمریکا در هنگام ورود به آمریکا بازجویی شد و ورود به این کشور منع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در حالی که بلیت های جشن نوروز در مرکز هنرهای سگرستروم فروخته شده بود و برخی از مشهورترین اجراکنندگان موسیقی ایرانی در آن حضور داشتند با این حال شنبه گذشته ۲۶ مارس یک هنرمند اصلی این برنامه یعنی علیرضا قربانی حضور نداشت.

برگزارکنندگان این برنامه اعلام کردند علیرضا قربانی خواننده مشهور ایرانی که مقیم قانونی کانادا است پس از بازداشت توسط ماموران در فرودگاهی در تورنتو در روز جمعه گذشته ۲۵ مارس قادر به حضور در این اجرا نشد و پس از بازجویی از ورود به ایالات متحده منع شد.

قربانی در حالیکه سوار هواپیما شده بود و روی صندلی خود نشست و برخی از همکارانش در کنارش بودند، به دستور پلیس از هواپیما بیرون آورده شد.

علیرضا اردکانی مدیر اجرایی بنیاد غیرانتفاعی فرهنگ در لس آنجلس درباره بازداشت قربانی گفت: نزدیک به چهار ساعت از قربانی بازجویی کردند و در نهایت به او گفتند که روادیدش لغو می‌شود و دیگر نمی‌تواند به آمریکا سفر کند. من تنها یک پیامک دریافت کردم که گفته بود این خواننده اجازه ندارد بیاید. ابتدا فکر کردم این یک شوخی است.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز