«مهمونی»، «عصر جدید»، «زوجی نو» و دیگران زیر ذره بین منتقدان!

۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۴۷۲۳
«مهمونی»، «عصر جدید»، «زوجی نو» و دیگران زیر ذره بین منتقدان!
تولیدات نوروز 1401 چه در گونه آثار نمایشی و چه در تولید برنامه های ترکیبی و حتی برنامه های ویژه سال تحویل اتفاق ویژه ای نبود و درواقع به جز «عصر جدید» و سریال «زیرخاکی» که البته هر دوی آن ها خالی از نقد و اشکال نبودند دیگر آثار آن طور که باید و شاید نتوانستند نظر مخاطبان را جلب کنند. در گزارشی که با محوریت نقد و بررسی تولیدات نوروزی از نظر می گذرانید با حسین سلطان محمدی منتقد سینما و تلویزیون همکلام شدیم. او در این باره معتقد است که

حسین سلطان محمدی منتقد سینما و تلویزیون و کارشناس فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا تولیدات نوروزی سال 1401 را ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه هیچ کدام از سریال ها را ندیدم قضاوتی هم درباره آن ها ندارم اما در این مدت تنها دو برنامه «عصر جدید» و «زوجی نو» را دنبال کردم.

او ادامه داد: برنامه «عصر جدید» از طرفی به پیشرفت رسیده و از طرف دیگر نیز پسرفت کرده است. درواقع در این برنامه داوران با سعه صدر و ملاطفت با شرکت کنندگان برخورد نکردند به گونه ای که در سری قبل چنین حرکاتی وجود نداشت اما جدا از این ها در کار های تیمی به خصوص خانم ها پختگی زیاد نسبت به دوره های قبل دیده می شود که بسیار خوب است. در خصوص برنامه «زوجی نو» با اجرای باربد بابایی باید بگویم که این برنامه یک مسابقه پر انرژی و شاداب است تا جوانان را به ازدواج و تشکیل خانواده سوق دهد. در هر قسمت دو زوج جوان ایرانی به رقابت‌هایی شاد و جذاب می پردازند. «زوجی نو» همان روال همیشگی خود را دنبال می کند اما به نظر من بهتر است تا آقای بابایی در نوع حرف زدن و بیان کلمات دقت بیشتری خرج کند و تا جایی که می تواند شوخی را نسبت به خانواده ها از حد نگذراند. در کلیت ماجرا اضافه کردن پشت صحنه و کشاندن دوربین به آن سمت فقط زمان زیادی را از آن خود کرد و آنطور که باید مطلوب نبود.

سلطان محمدی در پایان در خصوص دو نوبت شدن پخش برنامه های نمایش خانگی اظهار داشت: این اتفاق برای مجموعه نمایشی «مهمانی» ایرج طهماسب رخ داد درواقع در شبکه نمایش خانگی عرضه اثر بسیار کم و پایین است برای همین آنچه در دست دارند را سریع منتشر می کنند تا توجهات از ساختار کلی پلتفرم ها جدا نشود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز