پرطرفدارترین قطعه‌های موسیقی سال ۱۴۰۰ را بشناسید

۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۳:۱۰
کد خبر: ۱۳۱۵۱۶۷
پرطرفدارترین قطعه‌های موسیقی سال ۱۴۰۰ را بشناسید
بیپ تونز که مرجع فروش قانونی موسیقی است ۱۰ تک آهنگ با بیشترین دانلود در سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد. مجموعه‌ایی آثار همایون شجریان و محسن چاوشی در آن پیشتاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا، همایون شجریان در سال ۱۴۰۰ از بین ۱۰ قطعه برتر سال، چهار قطعه برتر را به خود اختصاص داده است.

قطعه‌ «هوای زمزمه‌هایت» با ترانه حسین منزوی و هوشنگ ابتهاج و آهنگسازی غلامرضا صادقی و «یک نفس آرزوی تو» با شعر کمال جعفری و آهنگسازی سعید فرج پوری به عنوان تیتراژهای سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، قطعه «شعله ور» تیتراژ فیلم سینمایی «شعله ور» با آهنگسازی سهراب پورناظری و همخوانی نصرت فاتح علی خان و قطعه «بال رویایی عشق» با شعر فریدون مشیری و آهنگسازی کیوان ساکت پرمخاطب‌ترین قطعه‌های در سال ۱۴۰۰ در «بیپ تونز» بود.

محسن چاوشی هم مانند همایون شجریان همیشه جزو پرفروش و پرمخاطب‌های این سایت بوده است و او هم در سال ۱۴۰۰ از بین ۱۰ قطعه برتر چهار قطعه را به آثار خود اختصاص داده است.

قطعه «کجا بودی» با ترانه حسین غیاثی و آهنگسازی محسن چاوشی تیتراژ سریال «خسوف»، قطعه «اسدالله» با ترانه و ملودی محسن چاوشی به مناسبت عید غدیر، قطعه ریمیکس «دیوونه» با ترانه پدرام پاریزی و تنظیم و میکس و مسترینگ فرشاد حسامی و قطعه «ماهی کنار رود» با ترانه پدرام پاریزی و ملودی محسن چاوشی از جمله پرطرفدارترین قطعه‌های شنیده شده بود.

قطعه‌های «زیبای منی» با صدا و آهنگسازی حجت اشرف زاده و ترانه احمد امیرخلیلی و قطعه «هوای عشق» با صدای مصطفی راغب، آهنگسازی ایمان یمینی و پیمان عدالت، ترانه آرش طاقتی دو قطعه دیگر از مجموع ۱۰ قطعه پرمخاطب «بیپ تونز» در سال ۱۴۰۰ بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز