سفره عشق را در برنامه «ماه ماه» تجربه کنید

۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۱۶۷۷۵
سفره عشق را در برنامه «ماه ماه» تجربه کنید
برنامه ماه ماه ویژه افطار هر شب ساعت 18 و 30 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود و شامل آیتم های متنوع از جمله سفره عشق، هشتگ نه و ... است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مسعود حسنی، تهیه کننده برنامه ماه ماه در این باره توضیح داد: این برنامه رادیویی با موضوع سلامت هر شب ساعت 18 و 30 دقیقه به مدت دو ساعت روی آنتن رادیو سلامت است. امین ضیایی و ندا خواجه نوری گویندگان برنامه هستند. البته پانزده رمضان به بعد گویندگان تغییر می کنند و فرشته قربانی و علی الله دانه گویندگی برنامه را به عهده خواهند داشت. مشاور برنامه هم فاطمه شهبازی است.

وی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر پرداختن به موضوعات سلامت به مباحث روانشناسی هم می پردازیم. سفره عشق با محوریت تغذیه یکی از آیتم های برنامه است. همچنین امسال تدبیری برای ناشنوایان داشتیم و در صفحه اینستاگرام برنامه، احکامی که در برنامه مورد بررسی قرار می گیرد را می گذاریم تا مورد استفاده ناشنوایان قرار بگیرد. 

این تهیه کننده با اشاره به حضور کادر درمان که قاریان قرآن هستند، گفت: ما مهمانانی از کادر درمان داریم که قاری قرآن هستند و شنوندگان قبل از اذان می توانند شنونده تلاوت آنها باشند. آیتم دیگری به نام "هشتگ نه" داریم که در این آیتم به اتفاقاتی در زندگی می پردازیم که باید به آنها نه بگوییم. مثل بدخلقی و ... در بخش "وقایع علمیه" به جدیدترین مقالات در حوزه روزه داری می پردازیم. همچنین مسابقه هم در برنامه طراحی شده و از سوی خیرین سلامت جوایزی به برندگان اهدا می شود. در مجموع سعی کرده ایم یک مجله پربار ویژه افطار آماده کنیم تا مورد توجه شنوندگان قرار بگیرد.

انتهای پیام//

نظر شما