داور ایرانی جشنواره فیلم جزایر قناری معرفی شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۱۹۶۱۹
داور ایرانی جشنواره فیلم جزایر قناری معرفی شد
بهروز نشان تهیه‌کننده و فیلمساز جوان سینمای ایران داور بخش بین‌الملل نهمین دوره جشنواره فیلم تنریفه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بهروز نشان که تاکنون تجربه تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون کیارستمی و عصای گمشده و پسران دریا را در کارنامه کاری خود دارد به‌عنوان داور بین‌الملل نهمین جشنواره فیلم تنریفه اسپانیا در جزایر قناری انتخاب شده است.

وی با پسران دریا موفق به دریافت پروانه زرین بهترین فیلم سینمایی از سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تنریفه پروژه‌ای است که مأموریت آن آوردن پنجاه فیلم کوتاه بین‌المللی به جزیره تنریفه است که مستقیماً از مهم‌ترین جشنواره‌ها و بازارهای جهان انجام می‌شود. این رویداد سینمایی موفق شده است بیش از 10000 تماشاگر را جذب کند.

این رویداد می‌خواهد جشنواره‌ای مرجع برای آشنایی با صحنه بین‌المللی فیلم کوتاه باشد؛ بنابراین برای انجام این کار، بر اساس یک انتخاب دقیق با معیارهای کیفیت و اصالت کار می‌کند. در تنریفه تعامل بین شرکت‌کنندگان و مردم باهدف تقویت حضور، ارتقای دسترسی و قابل‌مشاهده کردن آثاری که خط جشنواره را تشکیل می‌دهند، دنبال می‌شود.

تِنِریفِه یکی از جزیره‌های اسپانیا است و بزرگ‌ترین جزیره از هفت جزیره‌ای است که مجموعه جزایر قناری را تشکیل می‌دهند. جزایر قناری در اقیانوس اطلس در مقابل کرانه‌های آفریقا قرار دارند.

نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تنریفه اسپانیا از 19 تا 22 خردادماه سال جاری در جزایر قناری اسپانیا برگزار می‌شود. بهروز نشان تاکنون با ساخته های خود جوایز بسیاری را برای ایران کسب کرده است. وی همچنین داوری در جشنواره‌های فیلم ریور ایتالیا، آکامپادوک پاناما و SFTF افریقای جنوبی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز