یک قرار آسمانی با مخاطبان رادیویی!

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۹:۴۵
کد خبر: ۱۳۲۰۰۰۴
یک قرار آسمانی با مخاطبان رادیویی!
سال هاست که رادیو ایران با ویژه برنامه «قرار آسمانی» مهان سفره های افطاری ایران زمین می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  برنامه «قرار آسمانی» هر روز با یک موضوع اخلاقی اجتماعی با مخاطبان همراه و همدل می شود.

وحید بیات یکی از تهیه کنندگان  ویژه برنامه «قرار آسمانی» بیان کرد: کارشناس برنامه دکترناصر مهدوی (مدرس و کارشناس اخلاق) هر روز در خصوص موضوع همان روزبا مخاطبین رادیو ایران  گفت و گو می کند.

وی ادامه داد:  دکتر مهدوی علاوه بر اشراف بر موضوعات معارفی و اخلاقی از ادبیات و شعر بهره میبرند که این گفتگو را برای مخاطب شنیدنی و خاص می کند.

بیات در خصوص یکی از بخش ها ی برنامه با نام «قبول باشه»  بیان کرد: دراین بخش از برنامه موضوعات و مسائل مختلف اخلاقی و اجتماعی بیان می شود و این نکته به شنونده یادآوری می شود    که یک روزه دار باید  چه نکات اخلاقی را رعایت کند.

این تهیه کننده رادیویی در ادامه خاطر نشان شد: امسال  برای نخستین بار برنامه «قرار آسمانی»  با موسسه خیریه طلوع بی نشان ها همراه هست و هر روز مهمانان ویژه ای از این موسسه در برنامه حضور دارند که اغلب زمانی درگیر اعتیاد بودن و اکنون پاک هستند.

وی ادامه داد: هدف از دعوت این مهمانان ایجاد حس امید در مخاطب هست که هر کسی در هر شرایط بد و نا امید کننده ای باید امیدش رو از دست ندهد  تا بتواند با توکل به خدا به زندگی و شرایط عادی برگردد.

بیات در پایان افزود: بخش (کلام سخنرانان و روحانیون)  که نکات اخلاقی در آن به زبان طنز بیان می شود و بخش «ازبه» که  توسط رضا آقا شریفیان نوشته و تهیه میشود از دیگر بخش های شنیدینی برنامه است.

گفتنی است «قرار آسمانی» به  تهیه کنندگی وحید بیات و عبدالله علایی و با اجرای فاطمه ال عباس و به قلم شیرین بغدادی و هماهنگی بانو موسوی و در بخش ارتباطات مصطفی طالبیان هر شب در ماه مبارک رمضان از ساعت 19:00تا ساعت 20:30 از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز