ماجرای محسن توسلی و دوست جانباز ۹۴ درصد او

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۰۴۱۶
ماجرای محسن توسلی و دوست جانباز ۹۴ درصد او
ارتباط محسن توسلی با جانبازان ارتش از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محسن توسلی شب گذشته مهمان ویژه برنامه جشن رمضان بود. وی در این برنامه به مناسبت روز ارتش برای اولین بار از قطعه «ارتش فدای ملت» رونمایی و آن را اجرا کرد. او همچنین پس از اجرای آهنگ «عیدانه» با بابک افرا و مجری برنامه به گفت‌وگو نشست و از احترام خود نسبت به جانبازان ارتش صحبت کرد.

خواننده جوان گفت: قطعه ارتش فدای ملت توسط قاسم صرافان نوشته شده و تنظیم آن نیز با امید رهبران است. این آهنگ از تولیدات مدیریت حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش است. من توانستم روز گذشته این قطعه را برای نیروی زمینی ارتش اجرا کنم و خوشبختانه با بازخورد مثبتی مواجه شدم.

محسن توسلی ادامه داد: من یک بار با امیر امیری از ارتش ملاقات کردم و اکنون نیز با ایشان در تماس هستم. ارتباط با ایشان احساس بسیار مثبتی به من می‌دهد. از طرف دیگر من تجربه ارائه کار برای نیروی انتظامی را نیز داشته‌ام و می‌توانم بگویم تمامی این سازمان‌ها متشکل از انسان‌های بسیار خوب و پر انرژی هستند. یکی دیگر از دوستان ارتشی که از آشنایی با آن‌ها مفتخرم داود نظام اسلامی هستند که جانبازی ۹۴ درصد به دلیل انفجار مین و قطع دست‌ها دارند. ایشان بسیار پر انرژی و خوش اخلاق هستند. زمانی که ایشان جانباز می‌شوند از همسر خود می‌خواهند تا کتاب‌های درسی را برایشان بخوانند تا در کنکور شرکت کنند. این جانباز عزیز پس از قبولی در کنکور تحصیل خود را ادامه می‌دهند و تا دکترای تاریخ ادامه می‌دهند.

وی افزود: من به واسطه سازمان فرهنگ و ارتباطات به کشورهای دیگر می‌روم تا به صورت مناسبتی برای ایرانیان خارج از کشور اجرا داشته باشم. در این مواقع من به دانشگاه‌های موسیقی کشورهای مختلف مراجعه می‌کنم و با اساتیدشان صحبت می‌کنم. عمده این افراد بخشی از کارهای خود را به اسطوره‌های کشورشان تقدیم می‌کنند. از آنجایی که کشور ما پر از جانباز و شهید است من همیشه دوست داشتم که احترام و علاقه خود را به آن‌ها از طریق قطعات حماسی ابراز کنم.

او گفت: از خاطرات ماه رمضان می‌توانم به آن اشاره کنم که مادرم از آن‌جایی که دلش برای من می‌سوخت هنگام سحری من را صدا نمی‌زد.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی  کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده سبک پاپ و حماسی بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با محسن توسلی به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز