«بی مادر» امسال اکران می‌شود

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۷:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۰۵۶۷
«بی مادر» امسال اکران می‌شود
محمدرضا مصباح از رایزنی با دفاتر پخش و اکران فیلم «بی مادر» در سال جاری خبر داد.

محمدرضا مصباح تهیه‌کننده سینما که با تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «بی مادر» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، درباره اکران این فیلم سینمایی گفت: هنوز زمان مشخصی را نمی‌توان برای اکران فیلم «بی مادر» عنوان کرد ولی در حال مذاکره با شرکت‌های پخش هستیم.

مصباح خاطرنشان کرد: قطعاً برای اکران فیلم «بی مادر» شرایط مختلف را می‌سنجیم و زمان مناسبی را انتخاب خواهیم کرد اما به طور قطع «بی مادر» امسال اکران خواهد شد و فکر می‌کنم در شرایط حاضر می‌تواند نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

این تهیه‌کننده در ادامه اظهار داشت: بازخوردهای خوبی در زمان برگزاری جشنواره داشتیم و به نظر من «بی مادر» پتانسیل موفقیت در گیشه را دارد. برای حضور در جشنواره پروانه نمایش گرفتیم و خوشبختانه پس از آن اصلاحیه‌ای شامل این فیلم نشده است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر به اکران «بی مادر» فکر می‌کنم و هنوز برای حضور در جشنواره‌های دیگر برنامه‌ریزی نداریم.

گفتنی است فیلم سینمایی «بی مادر» اولین تجربه کارگردانی مرتضی فاطمی به حساب می‌آید و محمدرضا مصباح به همراه علی اوجی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتند. امیر آقایی، پژمان جمشیدی، میترا حجار، پردیس پورعابدینی و علی اوجی بازیگران فیلم سینمایی «بی مادر» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

موضوع فیلم «بی‌مادر» زندگی آرام یک زوج است که با پا فشاری یکی از آن‌ها روی تصمیم‌اش، ناخواسته وارد آزمایش‌ها و دو راهی‌ها و مخاطرات اخلاقی می‌شود. انسان چیزی را به دست نمی‌اورد مگر اینکه چیزهایی را از دست بدهد و هر تصمیمی بهایی دارد که باید پرداخته شود …

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز