محمدرضا گلزار «توفیق اجباری ۲» را می‌سازد؟

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۳:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۳۸۶۶
محمدرضا گلزار «توفیق اجباری ۲» را می‌سازد؟
محمدرضا گلزار قصد دارد با انجام کارهای حقوقی و خرید امتیاز فیلم موفق و پرفروش «توفیق اجباری»، شرایط تولید قسمت دوم آن را مهیا کند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، حقوق مادی فیلم «توفیق اجباری» در اختیار خانواده زنده یاد سید کمال طباطبایی است. محمدرضا گلزار تصمیم دارد، تا با خرید حقوق و امتیاز این فیلم ، شرایط تولید ادامه آن را مهیا کند. البته هنوز تصمیمی مبنی بر اینکه ادامه «توفیق اجباری» در چه قالبی ساخته شود، گرفته نشده است. چراکه این احتمال وجود دارد ادامه این فیلم در قالب سریال و به منظور پخش از «پلتفرم ها» تولید شود.

مساله بعدی که هنوز درباره توفیق اجباری مشخص نشده ، انتخاب کارگردان است. طبق شنیده‌ها تمایل گلزار بر این است که محمد حسین لطیفی کماکان به عنوان کارگردان این پروژه را به سرانجام برساند. محمد رضا گلزار علاوه بر «توفیق اجباری» در فصل اول «ساخت ایران» هم با لطیفی همکاری کرده بود.

یکی دیگر از چالش های گلزار برای تولید ادامه «توفیق اجباری» حضور رضا عطاران است. او در این فیلم که در سال 85 تولید شد نقش مکمل بود و حالا مشخص نیست که آیا حاضر است در ادامه این فیلم باز هم به عنوان نقش مکمل بازی کند.

«توفیق اجباری» از کارهای پرمخاطب نیمه دوم دهه هشتاد است که در سال 85 به کارگردانی محمد حسین لطیفی و با بازی محمد رضا گلزار و رضا عطاران تولید شد. این فیلم داستان سوپراستاری است به نام محمد رضا گلزار که در زندگی شخصی‌اش با مشکلاتی روبه رو است.

منبع: فیلم نیوز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز