جوانگرایی در کنار تجربه و عملگرایی ناجی رسانه ملی

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۶:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۸۲۵۲
جوانگرایی در کنار تجربه و عملگرایی ناجی رسانه ملی
احمد زالی تهیه کننده سریال های حوزه خانواده که تهیه مجموعه های تلویزیونی «خوشنام» و «دیگری» را در کارنامه دارد در خصوص انتخاب جدید مدیر تلویزیون برای معاونت سیما با خبرگزاری برنا به گفت و گو پرداخت.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ روز دوشنبه پیمان جبلی ، رئیس سازمان صدا و سیما در پی حکمی آقای محسن برمهانی را به عنوان معاون سیما برگزید و از حمید شاه آبادی معاون سیمای سابق بابت تلاشش در عرصه سیما در طی این سال ها تقدیر و تشکر کرد.

احمد زالی در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص حکم پیمان جبلی و انتخاب معاون سیمای جوان گفت: به نظر من محسن برمهانی به دلیل اینکه در حوزه تولید فعالیت دارد و با این حوزه آشناییت دارد می تواند برای رسانه ملی گام بزرگی باشد .

او در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چه اولویت هایی در سیما وجود دارد که باید به آن ها پرداخته شود اظهار کرد: اولویت اول ساماندهی موضوعات مربوط به ساخت و ساز آثار نمایشی است و باید نیاز های روز جامعه هر چه سریع تر به تهیه کنندگان و کارگردانان برای ساخت ابلاغ شود و آقای برمهانی هم باید روی این مسئله تاکید زیادی داشته باشند. نکته دوم پرداختن به بحث بودجه برای تولید آثار نمایشی است و اگر کسی نیازمند آثار با کیفیت است باید به این موضوع توجه ویژه ای کند. به نظر من نیاز نیست تمامی شبکه ها سریال تولید کنند و همان دو الی سه شبکه برای سریال سازی کافی است تا  هزینه شبکه هایی که مشغول تولید آثار نمایشی نیستند به شبکه های دیگر تزریق شود و شاهد آثار فاخر و ماندگار تری در رسانه ملی باشیم.

احمد زالی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تغییر مدیر شبکه ها اتفاق مثبتی است یا خیر بیان کرد: این عرصه تنها برای کسب تجربه است و اتفاقی که درحال رخ دادن است این است که با توجه به صحبت های رئیس سازمان صدا و سیما درحال حاضر شاهد تحول مدیریتی و جوانگرایی در سازمان هستیم و می توان این اتفاق را به فال نیک گرفت اما لزوما جوانگرایی کفایت نمی کند و باید تجربه و اختیار عمل هم وجود داشته باشد و امیدوارم که این اتفاق ها و انتخاب ها مثمر ثمر واقع شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز