نشست «در آستانه» با تجلیل از محمدرضا عقیلی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۳:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۸۸۶۹
نشست «در آستانه» با تجلیل از محمدرضا عقیلی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد
هفدهمین نشست «در آستانه» در فرهنگسرای اندیشه برگزار و طی آن از محمدرضا عقیلی تقدیر شد. هم‌چنین برگزیدگان جشنواره موسیقی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، هفدهمین نشست ماهیانه «در آستانه» به همت فرهنگسرای اندیشه و با مشارکت کانون ادبی زمستان و انتشارات شانی روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم چهره‌های سرشناس موسیقی کشور حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به فریدون شهبازیان، محمد اصفهانی، روزبه نعمت اللهی، شهره سلطانی، مهدی یغمایی، پدرام کشتکار ، محمدرضا عقیلی، فواد امیری، رضا تاجبخش، حمید حامی، کریم قربانی حمید غلامعلی، سیدعباس سجادی، حسن دایی (برادر علی دایی)، سید حسین متولیان، یاحا کاشانی و ... اشاره کرد.

در این مراسم، برگزیدگان بخش جشنواره موسیقی در 2 بخش پاپ و ایرانی معرفی شدند. فراخوان این جشنواره پیش از این منتشر شده بود. هم‌چنین به بهانه 50 سالگی محمدرضا عقیلی، طی مراسمی از فعالیت‌‌های هنری این چهره هنری تقدیر شد.

براساس این گزارش، ملیحه هاشمی به عنوان نفر برگزیده بخش ترانه معرفی شد. هم‌چنین در بخش خوانندگی نیز سیدمحمد طباطبایی مقدم از مشهد و شایان شاهوی از رشت به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

داوران بخش موسیقی پاپ در این جشنواره آقایان حمید حامی، محمدرضا عقیلی و رضا تاجبخش بودند. علاوه براین، داوران بخش ترانه نیز آقایان عبدالجبار کاکایی، حسن علیشیری و یاحا کاشانی بودند.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز