رونمایی «سرباز روز نهم» شامل زندگینامه شهید مدافع حرم صدرزاده

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۶:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۰۷۲۱
رونمایی «سرباز روز نهم» شامل زندگینامه شهید مدافع حرم صدرزاده
کتاب سرباز روز نهم که به زندگی شهید صدرزاده می‌پردازد، با حضور شهید صدرزاده و در غرفه انتشارات راه‌یار رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  رونمایی از کتاب سرباز روز نهم که به زندگی شهید صدرزاده می‌پردازد، با حضور شهید صدرزاده و در غرفه انتشارات راه‌یار در ٢٨ اردیبهشت ماه برگزار شد.

 پدر شهید با اشاره به کتاب گفت: در کتاب کیوآرکدهایی تعبیه شده‌اند که مستنداتی از زندگی شهید را در دید مخاطبین قرار می‌دهد. مستنداتی چون فبلم عابدان کهنز که به مسجد محله او پرداخته و اردویی با نوجوانان محله که شهید همراه با آنان بوده است.

او گفت‌: بیش از ۴٠ کیوآرکد در کتاب تعبیه شده که به جز فیلم، بخشی از گفتار شهید و برادر او را در معرض دید، قرار می‌دهد. این کیو‌ارکد‌ها باعث جذب بیشتر مخاطب می‌شود و آنها را بیشتر به زندگی او پیوند می‌دهد. استفاده از کیوآرکد‌ها خیلی سبک‌تر و راحت‌تر از فرمت کتاب است و همین باعث راحت‌تر خوانده شدن کتاب خواهد شد.

وی در ادامه گفت: کتاب  «قرار بی‌قرار» نیز به صورت صوتی تهیه شده است، کتابی که مرتضی و مصطفی با یکدیگر  قسمتی از آن را شروع کرده بودند.

پدر شهید با اشاره به کتاب  «مکتب صدرزاده» گفت: ما صاحب مکتب نیستیم و تنها ادامه‌دهنده مکتب پیامبر هستیم و ایراداتی که وجود دارد، به جلد کتاب برمی‌گردد و به نویسنده ارتباطی ندارد.

او با اشاره به‌عنوان کتاب گفت: اسم کتاب از آن رو  «سرباز روز نهم» گذاشته شده که مصطفی در کودکی و در طی تصادفی، مادرشان او را در روز تاسوعا، تحت پرچم و سرپرستی حضرت ابالفضل قرار می‌دهد و در روز تاسوعا نیز به دیدار حصرت می‌رود و شهید می‌شود.  

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز