از تولیدات حوزه دفاع مقدس در مرکز یزد رونمایی شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۴:۲۵:۳۶
کد خبر: ۱۳۳۲۵۲۶
آیین رونمایی از 4010 اثر رادیویی و تلویزیونی صداوسیمای مرکز یزد با موضوع ایثار و شهادت و 24 مستند ویژه زندگی سرداران و شهدای شاخص این استان، با حضور دکتر رحمتی سرپرست امور استان‌های صداوسیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگ وهنر برنا؛ دکتر محمد مهدی رحمتی، در آئین رونمایی از تولیدات صداوسیمای مرکز یزد با موضوع ایثار و شهادت که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد اظهار کرد: فعالیت‌های صداوسیمای مرکز یزد برای تولید برنامه‌های مرتبط با ایثار و شهادت در خور تحسین است.

وی افزود: رویکرد تولید برنامه‌هایی با موضوع ایثار و شهادت در سایر مراکز نیز به خوبی دنبال می‌شود.

سرپرست معاونت امور استان‌های صداوسیما با اشاره به  غنای بالای ادبی در حوزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این مسئله می‌تواند زمینه‌ای برای برنامه‌سازی در حوزه ایثار و شهادت باشد.

در این مراسم احمد پهلوانیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد نیز طی سخنانی با اشاره به تولید 4010 قسمت اثر رادیویی و تلویزیونی با موضوع ایثار و شهادت در این مرکز گفت: در بخش سیما دو مجموعه مستند شامل مستند‌های سرداران شهید و شهدای شاخص استان تولید شده که اماده پخش از شبکه‌های ملی و استانی هستند.

وی افزود: در حوزه صدا نیز مجموعه‌ای از سریال‌های نمایشی شامل داستان‌های واقعی از زندگی شهدا و همچنین مجموعه‌های روایی ۱۲۶ قسمتی یاد یاران و ۱۱۵ قسمتی رسم عاشقی با موضوع ایثار و شهادت تولید شده و در حال پخش است.

انتهای پیام/.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز