نقش و اثرگذاری امام خمینی در «ایران امروز»

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۰۵:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۴۹۲۲
نقش و اثرگذاری امام خمینی در «ایران امروز»
برنامه «ایران امروز» (Iran Today)شبکه پرس تی‌وی به تاثیرات حضور و مبارزات امام خمینی(ره) در زندگی سیاسی و اجتماعی مردم ایران و کشورهای منطقه می پردازد.

 به گزارش گروه فرهنگ وهنر برنا؛  برنامه این هفته «ایران امروز» به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) به بررسی رویکرد ضداستکباری و ضداستعماری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در راهبری انقلاب و نقش ایشان در خودباوری مردم و آزادی‌خواهان منطقه و جهان اختصاص دارد.

 حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، یحیی فوزی معاون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و حجت الاسلام مهدی ابوطالبی رئیس مرکز آموزش اندیشه‌های بنیادین موسسه امام خمینی(ره) به عنوان مهمانان و کارشناسان برنامه «ایران امروز» با ذکر و بررسی موارد محقق شده، به تأثیر امام خمینی (ره) بر حرکت‌های ضدامپریالیستی در دنیای اسلام و ملت‌های محروم می‌پردازند.

کارشناسان برنامه همچنین ضمن بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی درباره نقش حضرت امام(ره) در تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در ایرانی‌ها و تبدیل ایران از کشور متحد آمریکا به بازیگر مستقل جامعه جهانی و الگو شدن در این زمینه سخن می‌گویند.

 امام(ره) و مسئله فلسطین و نقش ایشان در بازگرداندن دین به عرصه سیاست از دیگر محورهای مطرح شده در سخنان ترقی، فوزی و ابوطالبی خواهد بود.

برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری چهارشنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک  https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز