واکاوی تاثیر صنعت نفت‌وگاز در اقتصاد ایران در «بازار»

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۲۳:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۵۲۹۸
واکاوی تاثیر صنعت نفت‌وگاز در اقتصاد ایران در «بازار»
برنامه «بازار» (Bazaar) شبکه پرس تی‌وی به واکاوی صنعت نفت و گاز ایران و نقش آن در اقتصاد کشور اختصاص دارد.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، موضوع برنامه این هفته «بازار» به بهانه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در تهران برپا شد، به بررسی وضعیت صنعت نفت و گاز و نقش موثر آن در اقتصاد ایران می‌پردازد.

سامسون باغستانیان مجری برنامه بر این موضوع تاکید می‌کند که بخش نفت و گاز کشور موفقیت‌های فراوان خود را تا حد زیادی زیادی مدیون شرکت‌های دانش‌بنیان و موسسات تحقیقاتی است که خدمات خود را در توسعه این بخش ارائه کرده‌اند.

 برنامه «بازار» همچنین برگزاری نمایشگاه‌های نفت و گاز را در راستای گردآوری تولیدکنندگان بخش‌های بالا و پایین‌دستی، شبکه‌سازی و تعیین نیازهای آینده مثبت ارزیابی می‌کند.

 این برنامه همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت و گاز به این نکته می‌پردازد که دولت ایران بر شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان بستر توسعه بخش نفت و گاز تمرکز کرده و اهداف متعددی را برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های بالای این شرکت‌ها ترسیم کرده است.

برنامه «بازار» به تهیه کنندگی مجتبی مقامی روز جمعه ساعت 18:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش آن شنبه ساعت 07:00 و 17:00 و یکشنبه ساعت 12:00 روی آنتن می‌رود.. علاقمندان می توانند با مراجعه به لینک

https://www.presstv.ir/Section/15099 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز