تولید مستند« فی قلب الأمة » در شبکه العالم

۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۵۴۸۹
تولید مستند« فی قلب الأمة »  در شبکه العالم
ارتباط معنوی امام خمینی (ره) با مردم در مستند جدید« فی قلب الأمة » در شبکه العالم از زبان دوستداران و نزدیکان ایشان روایت می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با قرار گرفتن در آستانه سالگرد رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، گروه مستندساز شبکه العالم برای تبیین دیدگاه اجتماعی حضرت امام (ره) مستند « فی قلب الأمة » را تقدیم بینندگان عرب زبان می کند. 

تردیدی نیست که امام خمینی (ره) دارای بارزترین ویژگیهای کاریزمایی بود و عشق و علاقه ای که مردم به او داشتند براحتی از شیفتگی توده های مردم نسبت به ایشان قابل مشاهده است. نمونه هایی از این علاقمندی از زبان دوستداران و زائران مکان های متعلق به امام (ره) با حضور گروه مستند ساز در حسینیه جماران، بیت معظم له، مدرسه باهنر و نیز مرقد مطهر آن امام بزرگوار روایت می شود.

در این مستند بدان اشاره خواهد شد با وجود قدرت عظیمی که به واسطه مقام مرجعیت داشتند، رفتار ایشان هیچ گاه به صدور حکم شرعی منحصر نمی شده  بلکه در تمامی مراحل قبل و بعد از پیروزی انقلاب ، ایشان به عنوان یک معلم و مرشد با مردم برخورد می کردند.

« فی قلب الأمة » به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، اجرای محمد باقر علی، تصویرداری؛  مهدی عاشوری، جلیل قزوینه، کاظم بختیاری، امیرحسین نائینی، تدوین امیر حسین نائینی و داوود برومند، جمعه 13خرداد ساعت 20 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز