بازیگر سریال تازه وارد: به مال دنیا دل نبند که به شبی بند است و به خوشگلی دل نبند که به تبی بند است!

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۰۹۹۳
بازیگر سریال تازه وارد: به مال دنیا دل نبند که به شبی بند است و به خوشگلی دل نبند که به تبی بند است!
بازیگر اپیزود «معجزه» می‌گوید سن ملاکی برای شکل‌گیری یک کار خوب نیست چراکه می‌توان سن بالایی داشت اما کار ضعیف ساخت و در سن کم یک اثر قوی تولید کرد. در نتیجه از نظر من طرز فکر فیلمساز ملاک است و متن که می‌تواند رهنمون باشد.

سهی‌بانو ذوالقدر یکی از بازیگران «معجزه» در گفت‌وگو با خبرنگار  فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با اشاره به اینکه متن خوب و بسیار تاثیرگذار این اپیزود که حاوی نکات ظریفی چه در زندگی خانوادگی و چه از نظر زنانه بود، باعث شد در این اثر حاضر شود، درباره نقش خود بیان کرد: یکی از بزرگترین چالش‌هایی که کاراکتر «سمیه» داشت این بود که زنی خوب‌تر از من بود البته این اتفاق باعث شد نکاتی از این شخصیت که فروتن و به اصطلاح مدیر بود. یاد بگیرم.

وی تاکید کرد: «سمیه» بدون شعار و نمایش کار خود را پیش می‌برد و وضعیت را مدیریت می‌کند. این کاراکتر که نمونه آن در جامعه پیدا می‌شود، صادق است و هیاهو ندارد و می‌توان با آن همذات‌پنداری کرد.

بازیگر اپیزود «معجزه» با بیان اینکه طرز تفکر فیلمساز و متن یک اثر می‌تواند مهم‌تر از سن کارگردان برای بازی در اثرش باشد، گفت: من پیش از این با محسن امانی همکاری نداشتم اما با دوستان باشگاه فیلم سوره فیلم «مصلحت» را کار کرده بودم و معتقدم سن ملاکی برای شکل‌گیری یک کار خوب نیست چراکه می‌توان سن بالایی داشت اما کار ضعیف ساخت و در سن کم یک اثر قوی تولید کرد. در نتیجه از نظر من طرز فکر فیلمساز ملاک است و متن که می‌تواند رهنمون باشد.

ذوالقدر در ادامه با اشاره به اینکه روی صحبت سریال «تازه وارد» با همه مردم است، تصریح کرد: مخاطبان زن و مرد در گروه‌های سنی مختلف می‌تواند با شخصیت‌هایی که در اپیزود «معجزه» حضور دارند، همذات‌پنداری کنند.

به گفته وی، شاید بتوان گفت اینکه خانواده‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی و مسایل مالی بچه‌دار نمی‌شوند، تصمیم عاقلانه است و هر اندیشمندی آن را می‌پسندد اما از قدیم می‌گویند که به مال دنیا دل نبند که به شبی بند است  و به خوشگلی دل نبند که به تبی بند است.

بازیگر اپیزود «معجزه» تاکید کرد:  از نظر من نمی‌توان به این فکر کرد که چون شرایط اقتصادی خوب است دیگر مشکلی برایت پیش نمی‌آید چراکه ممکن است اموال در یک شب از دست برود. همچنین معتقدم بچه‌دار شدن حساب و کتاب دو دو تا چهارتا ندارد چراکه با خود برکت می‌آورد و کسانی که بچه‌دار شدند، این را تجربه کرده‌اند و به این مساله رسیده‌اند که هر آن کس که دندان دهد نان دهد.

ذوالقدر در پایان خاطرنشان کرد: مادرم تا زمانی که در قید حیات بود، روی ویلچر می‌نشست این مساله را مطرح کردم تا بگویم کسانی که در خانواده خود با چنین اتفاقی روبه‌رو هستند اصلا آنگونه که به نظر می‌آید، به ترحم نیاز ندارند. در حقیقت این ترحم ساخته ذهن انسان است که توجهش به سمت یک اتفاق غیرمعمول جلب می‌شود اما نباید اینگونه احساس کنیم که اگر یکی از اعضای خانواده فردی، مشکلی دارد پس خانواده دردهای بسیار دارد و از زندگی لذت نمی‌برد در حالیکه کسی نمی‌تواند لذت‌هایی را که آن‌ها می‌برند، درک کند. به همین دلیل مخاطب را دعوت می‌کنم که قصه‌های «تازه وارد» را بشنوند و به این مساله پی ببرند که دیدگاه انسان‌ها نسبت به آنچه قضا و قدر الهی پیش می‌آورد، متفاوت است.

اپیزود «معجزه» دیشب  29 خردادماه ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز