برپایی «نشست شعر و موسیقی» در فرهنگسرای اندیشه

۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۲۲۷۹
برپایی «نشست شعر و موسیقی» در فرهنگسرای اندیشه
کانون ادبی زمستان در جدیدترین ویژه برنامه خود در فرهنگسرای اندیشه، «نشست شعر و موسیقی» با حضور شاعران و ترانه‌سرایان نام آشنای کشور برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ کانون ادبی زمستان یکی از کانون‌های فعال در فرهنگسرای اندیشه است که برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در عرصه‌های شعر، ترانه و موسیقی برگزار می‌کند. این کانون چندی پیش جشن تولد شانزدهمین سال تأسیس خود را با حضور جمعی از هنرمندان، اهالی شعر و موسیقی برگزار کرد تا دوران جدیدی را در فرهنگسرای اندیشه آغاز کند.

این کانون در جدیدترین ویژه برنامه خود با عنوان «نشست شعر و موسیقی» که روز جمعه 3 تیرماه برگزار می‌شود، به اجرای برنامه‌ای شاد و مفرح با حضور جمعی از شاعران و ترانه‌سرایان نام آشنای کشور و اهالی موسیقی می‌پردازد.

در این مراسم شاعرانی نظیر بیژن ارژن، مهرنوش قربانعلی، احسان افشاری، داود رحمت الهی، همایون حسینیان، یاحا کاشانی، لیلا کردبچه، مریم اسدی، سیدحسین متولیان، مهدی موسوی میرکلایی، محمدرضا شالبافان، عبدالجبار کاکایی، صابر سعدی‌پور، حمیدرضا شکارسری و مهدی استاداحمد به شعرخوانی و اجرای ترانه می‌پردازند.

هم‌چنین چهره‌های برجسته و نام‌آشنای موسیقی کشور نظیر قاسم افشار، محمدرضا چراغعلی، محمدرضا مقدم، یاور اقتداری و فواد امیری با اجرای موسیقی می‌پردازند.

نشست شعر و موسیقی

براساس این گزارش، این مراسم روز جمعه ۳ تیرماه از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. حضور برای عموم علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز