فقر فروش را ببینید

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۷۰۹۶
فقر فروش را ببینید
مجموعه «فقرفروش» با روایتی دقیق از تهاجم همه جانبه اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران و ملت های محور مقاومت در قالب موشن-گرافی از روز شنبه 8 مرداد ماه حوالی ساعت 16 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ این برنامه در ابتدا با بررسی چگونگی تغییر رویکرد خصمانه آمریکا، از شیوه سخت به شیوه های دیگر سخن می گوید و سپس ورود آمریکا به جنگ نرم با رویکرد اقتصادی در قالب تحریم های کمرشکن علیه ایران و کشورهای محور مقاومت را برای مخاطب تصویر خواهد کرد.

در ادامه نحوه عملکرد این جنگ اقتصادی در بخشهای مختلف ایران و دیگر کشورهای همسو با ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما، ترامپ و بایدن تحلیل و بررسی خواهد شد.

همچنین با بررسی عملکرد هر یک از آنها در این زمینه به مخاطبان نشان داده می شود که چگونه آنها در قالب یک جنگ منظم و واحد به جنگ با مردم ایران پرداخته اند و همه آنها قطعات یک پازل هستند.

در بخش های مختلف این برنامه از بیانات روشنگرانه رهبر انقلاب در زمینه تشریح و تبیین این تهاجم و راهکارهای مقابله با آن نیز بهره خواهیم برد.

فقرفروش

این مجموعه ده قسمتی در دفتر مقاومت اسلامی نجبا تولید شده، و قرار است به کوشش گروه اجتماعی، از شنبه هشتم مرداد ماه حوالی ساعت 16:00 از شبکه پنج سیما پخش شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز