واکنش نویسنده سریال «جیران» به پایان توقیف

۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۷۷۴۶۰
واکنش نویسنده سریال «جیران» به پایان توقیف
با توجه به خبر رفع توقیف سریال «جیران»، نویسنده این اثر متنی در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ احسان جوانمرد نویسنده سریال «جیران» در خصوص پایان توقیف آن در صفحه شخصی اش نوشت: 

«خَلَّص وَ تَمَّت رفقا؛ جیران آزاد شد؛

این جمعه دو قسمت تازه خواهید دید

پیروزی در جنگ "راستی و درستی" با "دروغ و بهتان و گروکشی" مبارک مخاطبان چشم‌انتظارمان باشد؛ جیران آزاد شد بدون پرداخت حتی یک ریال به افرادی که می‌خواستند شما را مقابل ما قرار دهند تا از نمد توقیف، کلاه بسازند؛ تکرار می‌کنم بدون پرداخت حتی یک ریال از پولی که نام مؤدبانه‌اش را خسارت گذاشته بودند. 

شرح آنچه بر این پرونده‌ی حیرت‌انگیز گذشت را در روزهای آتی با شما در میان خواهیم گذاشت فعلا وقت دلجویی از مخاطبانیست که بی‌دلیل گرفتار این دعوای حقوقی شدند؛ مثل خود ما؛ و حتی مثل خود دستگاه قضا! 

آن دوستان نامهربان داوری‌های ارشاد و آیفیک و ساترا را به هیچ انگاشتند و گرفتار دادگاهمان کردند. حکم توقیف گرفتند تا هیئتی سه‌نفره از کارشناسان رسمی دادگستری تمام زوایای پرونده را بررسی کند؛ بررسی شد و به اتفاق آراء رای فقدان شباهت دادند.

باز زیر بار نرفتند تا روند رسیدگی را طولانی‌تر و فشار را بیشتر کنند. دوباره هیئتی پنج‌نفره تشکیل شد تا یک بار دیگر همه چیز بررسی شود و نتیجه طبیعتا همانی بود که از ابتدا بود و تا ابد هم هست: فقدان شباهت. 

جیران رفع توقیف شد و من خوشحالم که صبر ما و شما باعث شد بدعتی اشتباه در فضای سینمای مملکت باب نشود. اگر پلتفرم زیر فشار توقیف تسلیم می‌شد و شاکیان به پول مد نظرشان می‌رسیدند، دیگر در این صنعت سنگ روی سنگ بند نمی‌شد. حالا وقت آن است که به آنچه این مدت کردند در دادگاه‌هایی پاسخ دهند که ما شاکی آنیم‌؛ و از آن جمله تقلب‌ وحشتناکی که در ارائه طرح کرده بودند و داوران را به اشتباه انداخته بودند؛ و حالا اسناد و شهادت مکتوب درباره‌اش وجود دارد...

ولی فعلا کفایت مذاکرات؛ فعلا خَلَّص و تَمَّت»

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
پرستو ستاره
|
-
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
0
0
با سلام
از مقام محترم قضایی و کارشناسان مربوط کمال تشکر را داریم که نگذاشتند حقی ضایع شود
امیدواریم در دادگاهی که ماشاکی آن هستیم حقوق مخاطبان که ۵۶ روز توسط برخی افراد ضایع شد بازگردد
کفایت مذاکرات