محمد گلریز: باید جلوی هنرمندانی که دعوت به اخلال‌گری می‌کنند را با قوانین گرفت

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۰۷:۳۷:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۳۶۱۷
محمد گلریز: باید جلوی هنرمندانی که دعوت به اخلال‌گری می‌کنند را با قوانین گرفت
محمد گلریز خواننده کشورمان از مسئولان فرهنگی خواست همانند کشورهای دیگر برای جلوگیری از بروز این رفتارهای هنرمندان چاره‌‌ای بیاندیشند.

محمد گلریز در واکنش به سخنان مقام معظم رهبری درباره اتفاقات امروز کشور در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: اعتراض حق مردم ایران است اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اغتشاشات، تخریب اموال و مبادرت به خشونت قطعا با راهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است. آن‌ها می‌دانند کشور در حال رسیدن به موفقیت و پیشرفت است و با ایجاد این قائله‌ها سعی دارند کشور را متوقف کنند.

او ادامه داد: در این بین برخی از هنرمندان کشور که البته حالا دیگر نمی‌شود نام هنرمند بر آن‌ها گذاشت، کسانی که از دل این خاک به چنین جایگاهی میان مردم رسیده‌اند، راه اخلال و اغتشاش را به مردم می‌آموزند و از شناخته شدن خود سو استفاده کرده و آب به هاون دشمن می‌کوبند.

این هنرمند کشورمان اظهار کرد: همانند کشورهای دیگر مسوولان فرهنگی ما نیز باید برای جلوگیری از بروز این رفتارها چاره‌ بیاندیشند. در کشورهای دیگر قوانینی وجود دارد که هنرمندان و یا افراد شناخته شده نباید در برخی موضوعات ورود کرده و مبادرت به ایجاد اغتشاش و برهم زدن آرامش کنند و باید قوانین اصولی در این زمینه در کشور ما نیز تدوین شود.

گلریز با بیان اینکه رفتار بعضی از این هنرمندان خیانت‌امیز به کشور و مردم بود، گفت: اما همانطور که رهبر اتقلاب فرمودند ایران، ایران می‌ماند و پیشرفت و رشد خود ادامه می‌دهد و هیچ فرد یا گروهی نمی‌تواند جلوی این پیشرفت و صعود را بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز