فیلم جدید پژمان جمشیدی چه زمانی اکران می‌شود؟

۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۳۹۸۳۵۱
فیلم جدید پژمان جمشیدی چه زمانی اکران می‌شود؟
زمان اکران فیلم سینمایی «بخارست» از ۲۴ آبان ماه قطعی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شورای صنفی نمایش پیش از این خبری مبنی بر اکران «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی اعلام کرد و قرار بود از همین هفته فیلم روی پرده رود اما تهیه کننده این فیلم (علی طلوعی) اکران را منوط به بررسی‌ها و مذاکرات بیشتر منوط برای فراهم شدن شرایط جهت کسب رضایت سرمایه‌گذاران دانست و به همین دلیل این تصور به وجود آمد که اکران به طور کامل منتفی شده است. 

حالا امروز یکشنبه ۲۲ آبان ماه شورای صنفی نمایش زمان اکران قطعی این فیلم را اعلام کرد و در بیستمین جلسه شورا مقرر شده است که فیلم سینمایی «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی علی طلوعی از روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه در سرگروه پردیس آزادی اکران خود را آغاز کند.

این فیلم از روز سه شنبه که بلیت سینما نیم بها خواهد بود، روی پرده می‌رود.

در این جلسه درباره شرایط اکران و فروش فیلم‌های درحال نمایش هم بحث و تبادل نظر شده است. 

پیش‌تر اعلام شده بود برای اکران فیلم های جدید در روزهایی که سینما رونق چندانی ندارند تمهیدات ویژه در نظر گرفته خواهد شد از جمله اینکه سازمان سینمایی حمایت‌های مالی را در دستور کار قرار می‌دهد اما تاکنون جزئیاتی از این حمایت‌های سازمان سینمایی منتشر نشده است.

فیلم «بخارست» یک کمدی اجتماعی است که بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، حسین یاری، رضا بهبودی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه، ایمان صفا و وحید آقاپور در آن بازی کرده اند.

اطیابی چند روز قبل در گفتگویی با ایسنا ضمن اشاره به شرایط خاص جامعه و حال روحی مردم تاکید کرد: علاوه‌بر درخواستهایی که سینمادارها و کارکنان آنها برای اکران فیلم‌هایی که پیش بینی می شود مخاطب بیشتری جذب می‌کنند دریافت کرده بودیم، یکی از دلایل اصلی اکران فیلم در این زمان این است که کمک کنیم در دو ساعت زمان نمایش فیلم به مردم شادابی تزریق کنیم تا مفری برای فرار از بحران‌های روحی و روانی آنها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ﻣﺠﺘﺒﻲ
|
-
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﺮﺩﻡ اﺯ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺸﻜﻼﺕ اﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﺭﻫﺎﻱ ﻳﺎﺑﺪ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺳﺮﺯﻧﺪﻩ ﻣﻴﺸﻮﻧﺪ اﺯ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻟﺬﺕ ﻣﻴﺒﺮﻧﺪ ﺳﻴﻨﻤﺎ ﻫﻢ ﻣﻴﺮﻭﻧﺪ ﺗﺨﻔﻴﻒ ﻫﻢ ﻧﻤﻴﺨﻮاﻥ