میزبانی کانون پرورش فکری از خردسالان و کودکان با «ریزجان»

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۷:۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۴۰۷۷۹۵
میزبانی کانون پرورش فکری از خردسالان و کودکان با «ریزجان»
نمایش عروسکی «ریزجان» به نویسندگی هادی حسنعلی و کارگردانی ندا وفایی برای دومین بار از ۲۱ آذر در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ این نمایش که از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون است، ویژه مخاطبان خردسال و کودک به روی صحنه می‌رود.

ریزجان شخصیتی ریز و کوچک است که در شهر پاچستان که همه اهالی آن هیکل‌های بزرگی دارند زندگی می‌کند. روزی او اشتباهی می‌کند و اهالی او را از شهر بیرون می‌اندازند و...

محبوبه اعرابی، مینا مقامی‌زاده، مهدی برقعی، فهیمه باروتچی، مهرانه زرگر، امیرحسین انصافی، ندا وفایی، عرفان صفری و سامان پردل هنرمندان بازی‌دهنده عروسک و صداپیشه در این نمایش هستند.

این نمایش پیش از این موفق به دریافت جوایزی از جشنواره‌های تئاتر کودک و نوجوان از جمله برگزیده نمایش عروسکی و برگزیده بخش موسیقی، صداپیشگی و عروسک‌گردانی در بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و کسب تندیس انجمن صنفی نمایشگاه عروسکی و منتخب حضور در هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک شده است.

نمایش «ریز جان» پیش‌تر در شهریور و مهر اجرا شد و دوباره از روز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز