هدیه‌ای برای مادران شهید و برپایی جشن بزرگ «به نام مادر»

۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۴۲۱۷۰۹
هدیه‌ای برای مادران شهید و برپایی جشن بزرگ «به نام مادر»
فرهنگسرای اندیشه به مناسبت ولادت حضرت زهرا و روز مادر، مراسم جشن‌ «به نام مادر» را در سطح شهر تهران و ویژه بانوان برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در آستانه روز مادر، جشن بزرگ «به نام مادر» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مناطق مختلف آن در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.

فرهنگسرای اندیشه و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 به عنوان یکی از مراکز فعال، یکی از برگزارکننده این جشن بزرگ در سطح منطقه 7 تهران بوده و با همکاری کانون‌های فعال خود، برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت مقام مادر و جشن میلاد دخت مکرم پیامبر اسلام (ص) تدارک دیده است.

از جمله مراسمات این ویژه برنامه، همراهی مردم در مراکز خرید و اهدای کارت تبریک به آنان و کادوپیچ کردن هدایایی است که شهروندان به مناسبت روز مادر خریداری می‌کنند.

هم‌چنین طرح «هدیه برای مادران شهید» و مادرانی که در سرای سالمندان هستند، برنامه دیگر مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 است که به مناسبت روز مادر برگزار می‌شود. در خلاصه این طرح آمده است: «بیاییم مادران بیش تری را خوشحال کنیم؛ مادرانی که فرزندی ندارند، یا فرزندان ایشان، خارج از شهر یا کشورند یا فرزند خود را از دست داده‌اند یا به ویژه، فرزندشان به مقام رفیع شهادت نائل آمده‌اند. چنانچه مایلید در این کار خیر شرکت کنید، می‌توانید هدیه مورد نظر خود را از طرف خودتان یا بی‌نام، از طریق ما به چنین افرادی برسانید.»

ثبت‌نام رایگان کتابخانه اندیشه از مخاطبان، طرح تخفیف دوره‌های آموزشی، اجرای گروه‌های سرود همراه با مضامینی در مدح حضرت زهرا (س) و ... از دیگر بخش‌های این برنامه است.

براساس این گزارش، کارکنان مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 با همکاری شهرداری منطقه ۷ فردا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در مراکز خرید اندیشه و تیراژه 2 واقع در منطقه 7 حاضر شده و به عموم شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز