کتاب "جرئت رویاپردازی" به چاپ دوم رسید

۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۵:۱۵
کد خبر: ۱۴۲۳۴۳۲
کتاب جرئت رویاپردازی به چاپ دوم رسید
چگونه محمد بن راشد رویایش را تحقق بخشید؟ در پاییز ۱۴۰۱ از سوی انتشارات نسل نواندیش منتشر شد و توانست در مدت زمان کوتاهی در زمستان ۱۴۰۱ به چاپ دوم برسد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛رائد برقاوی (روزنامه‌نگار، اقتصاددان و نویسنده)، در خلال سه فصل از کتاب "جرئت رویاپردازی" تجربهٔ خود را از همراهی و مطالعهٔ شیوهٔ زمام‌داری محمد بن راشد، حاکم دبی، به رشتهٔ تحریر درآورده است.

نویسنده در این کتاب کوشیده شخصیت پر جرئت و رویاپرداز محمد بن راشد را تحلیل کند و در خلال بررسی این واقعیت که دبی فقط در چند دهه به یکی از شهرهای تراز اول جهان تبدیل شده است، پاسخ کاملی به این پرسش بدهد که: چگونه محمد بن راشد از مدت‌ها پیش، تحقق یافتن رویاها را در یک محیط عربی ممکن کرد؟ 

نویسنده صراحتا می‌گوید درست است که نام کتاب "جرئت رویاپردازی" است اما اولاً اجازه دهید در ابتدا بگویم که کل این کتاب دربارهٔ رؤیاپردازی نیست؛ زیرا در این صورت دیگر کتاب قابل‌اعتمادی نخواهد بود. درواقع اساس این کتاب، رؤیاپردازی و جرئت داشتن برای تحقق بخشیدن به رؤیاهایمان است و رؤیاهای واقعی ما چیزی نیست جز اعمال ما که با آن نام خود را در تمدن می‌نویسیم تا بگوییم: «ما اینجا هستیم... رؤیاپردازی می‌کنیم و به آن جامۀ عمل می‌پوشانیم. ما اینجا در حاشیۀ دنیا نیستیم، بلکه در خط مقدمِ آن هستیم.»

و سپس تحلیل‌های خود را از چشم انداز محمد بن راشد و آل مکتوم ارائه می‌دهد.

این کتاب به همت انتشارات نسل نواندیش با ترجمهٔ مریم نفیسی‌راد و مقدمهٔ دکتر کمال رئوف در ۲۰۰ صفحه و با تیراژ ۵۰۰ جلد و با قیمت (چاپ دوم) ۹۹۰۰۰ تومان منتشر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز