«نیمه دیگر من» عدم ازدواج جوانان را بررسی می‌کند

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۱:۲۳
کد خبر: ۱۴۲۴۳۹۸
«نیمه دیگر من» عدم ازدواج جوانان را بررسی می‌کند
برنامه «نیمه دیگر من» به بررسی علل و عوامل تجرد (دختر پسر) و زندگی افرادی که به هر دلیلی ازدواج نکرده اند یا گرایش به تجرد دارند می پردازد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شبکه رادیویی سلامت در راستای سیاست های طرح جوانی جمعیت و خانواده و ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج، برنامه «نیمه دیگر من» را روی آنتن می برد.

برنامه «نیمه دیگر من» از طریق گفت و گو و یا طرح مشکل توسط افراد مجرد، به واکاوی مشکل از منظر جامعه شناسی و روانشناسی می پردازد و دیدگاه های اشتباه در مورد ازدواج، آداب و رسوم غلط را با توجه به سوژه برنامه مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

این برنامه با طرح مشکل سوژه برنامه آغاز می شود (به شکل روایت با صدای از پیش ضبط شده سوژه و یا حضور سوژه در استودیو) ، بعد از طرح مشکل کارشناس برنامه، بر اساس مشکل مطرح شده به تحلیل کارشناسی می پردازد که گزارش (مصاحبه با جوانان)، و با اجازه بزرگترها (گزارشی از دفترخانه ثبت ازدواج) از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه «نیمه دیگر من» به بررسی علل و عوامل تجرد (دختر پسر) و زندگی افرادی که به هر دلیلی ازدواج نکرده اند یا گرایش به تجرد دارند می پردازد. در هر برنامه، یک مهمان ناشناس حضور خواهد داشت و از شنوندگان درخواست خواهد شد که نظراتشان را در رابطه با مشکل یا دغدغه مهمان ناشناس ارائه دهند.

بررسی نگاه جامعه و خانواده به این افراد و همچنین مشکلات روحی ناشی از تجرد و تنهایی و آسیب های اجتماعی که زندگی این افراد را تهدید می کند از اهداف اصلی این برنامه است.

 یادآور می شود، ویژه برنامه «نیمه دیگر من» به تهیه کنندگی «سهیلا باقری» و گویندگی «لیلا رحیمیانی ثابت»، چهارشنبه هر هفته، از ساعت 14:30 به مدت 25 دقیقه و تکرار آن روزهای پنجشنبه در همان ساعت، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز