پخش یک سریال جدید با بازی فرامرز قریبیان از امشب

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۸:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۶۱۸۷
پخش یک سریال  جدید با بازی فرامرز قریبیان از امشب
اولین قسمت از سریال تلویزیونی «پیدا و پنهان» به کارگردانی آرش معیریان و شهرام شاه حسینی امشب یکشنبه، ۲ بهمن ماه از شبکه پنج به روی آنتن می رود.

به گزارش روی خط رسانه برنابه نقل از روابط عمومی شبکه، «پیدا و پنهان» یک سریال اپیزودیک است که در هر قسمت از آن به یکی از پرونده‌های امنیت ملی می پردازد و زندگی ماموران امنیتی و اطلاعاتی را به تصویر می‌کشد.

تنهایی، نقب شب، چراغها، کمین و ... عنوان داستان های این مجموعه است که در هفت قسمت به آن پرداخته می شود.

داستان اصلی این سریال توسط گروهی از نویسندگانی همچون فروغ فروهیده، داوود زادمهر و مهدی حمزه نگارش شده است.

«پیدا و پنهان» روایت شغلی چند مامور وزارت اطلاعات است که هر بار درگیر پرونده‌‌های مختلف اقتصادی، امنیتی، اطلاعاتی و … می ‌شوند و هر کدام از این ماموران، جدا از درگیری‌شان با پرونده‌‌ها، قصه‌‌های خانوادگی و مشکلات مخصوص خودشان را دارند. تصویربرداری بخشی از این سریال در کشور ارمنستان انجام شده است.

فرامرز قریبیان، بیژن امکانیان، احمد ساعتچیان، کوروش سلیمانی، امیرحسین آرمان، حمید ابراهیمی، ناصر آقایی، حمیدرضا پگاه، میرطاهر مظلومی، بیژن افشار، شهروز ابراهیمی، مریم معصومی، الیزابت امینی، سیما خضرآبادی، طوفان مهردادیان، متین حیدرنیا، احسان عیوضی‌نژاد، حمیدرضا مولانا و سهیل فدایی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

به گزارش ایسنا، سریال «پیدا و پنهان» از امشب دوم بهمن ماه ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ و ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود. این سریال به مدت ۴۵ دقیقه هرشب پخش می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز