مجموعه نمایشنامه‌های مدرسان تئاتر منتشر شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۴۲۸۳۱۵
مجموعه نمایشنامه‌های مدرسان تئاتر منتشر شد
دو مجموعه نمایشنامه از گروه مدرسان مستقل تئاتر با گردآوری و ویرایش «بهزاد خاکی‌نژاد» به چاپ رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛مجموعه نمایشنامه‌های مدرسان تئاتر (شامل ۱۰ نمایشنامه) که با همکاری مدرسان تئاتر در نشر طراحان تین به انتشار رسیده است، نگاه موضوعی نداشته و از جمله فعالیت‌های فرهنگی گروهی مستقل است که در پنج سال گذشته با همفکری و همراهی یکدیگر دست به کارهای پژوهشی و علمی و اجرایی و صنفی زده‌اند.

در مجموعه‌ی نخست که با پیشگفتاری از «ناصر باباشاهی» منتشر شده است، نمایشنامه‌هایی به قلم «ندا ثابتی، بهزاد خاکی‌نژاد، بابک دهقانی و سیما صابرصلغی، اصغر زیبایی‌نژاد و مهدی صفاری‌نژاد» دیده می‌شود.

مجموعه‌ی دوم با پیشگفتاری از «مینا پناهی» به چاپ رسیده و نمایشنامه‌هایی به قلم «منصور خلج، عسل عصری ملکی، کیومرث قنبری آذر، پریوش کامیار و بهزاد دودانگه» را به بازار نشر ارایه داده است.

علاقمندان می‌توانند این دو مجموعه را همچون کتاب‌ها و نشریه‌های پیشین گروه مدرسان تئاتر، به صورت مستقیم از نشر طراحان تین و یا کتابفروشی پارت تهیه کنند.

گفتنی است در زمستان ۱۴۰۰ فراخوانی برای انتشار مجموعه نمایشنامه در گروه مدرسان مستقل تئاتر از سوی بهزاد خاکی‌نژاد منتشر شد که به دلیل حجم و شمار نمایشنامه¬ها و چیدمان و ویرایش آن‌ها به دو جلد رسید و انتشار مجموعه تا سال جاری به طول انجامید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز