چه کسانی در تلویزیون دستمزد میلیاردی می گیرند؟!

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۲۰:۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۴۲۸۴۹۰
چه کسانی در تلویزیون دستمزد میلیاردی می گیرند؟!
پیمان جبلی معتقد است دستمزد میلیاردی در تلویزیون نداریم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ پیمان جبلی درباره این سوال که اصلاً ما در تلویزیون دستمزد میلیاردی داریم؟ چنین گفت: اولاً به قول شما از جام جهانی عبور کردیم، منتها متأسفانه برخی از حواشی با انگیزه‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند. ما چیزی به نام دستمزدهای میلیاردی نه فقط در برنامه‌های جام‌جهانی بلکه در هیچ جایِ تلویزیون نداریم.

وی خاطرنشان کرد: اساساً نرخ پرداخت به مجریان و عوامل برنامه‌ها نرخ مشخصی است که تحت نظارت نهادهای نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور است و اساساً ما امکان تخلف نداریم. برنامه‌هایی که در واقع به صورت سفارشی به یک مجموعه تولید برنامه سفارش داده می‌شود؛ با یک مجموعه یا یک سازمان و مؤسسه‌ای، قرارداد می‌بندیم و برنامه را به صورت آماده از آنها تحویل می‌گیریم و پخش می‌کنیم. 

رئیس صدا و سیما ادامه داد: آنجا توافقی که بین مجری و هرکدام از عوامل با آن سازمان و مؤسسه می‌شود در اختیار ما نیست و بین خودشان است و ما پرداختی نداریم. پرداختی که ما داریم در قالب قراردادی برای دریافت برنامه آماده از آن مؤسسه است. اما مبلغی که ما پرداخت می‌کنیم عموماً در قالب همین قواعد آیین‌نامه‌های مصوبی است که داریم.  

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز