بازگشت فریدون جیرانی به شبکه خانگی با «زن گمشده»

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۹:۵۰
کد خبر: ۱۴۲۹۲۲۱
بازگشت فریدون جیرانی به شبکه خانگی با «زن گمشده»
فریدون جیرانی برای شبکه نمایش خانگی فیلمنامه سریال «زن گمشده» را به نگارش درآورده که این اثر به تازگی از سوی ساترا مجوز ساخت گرفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛فریدون جیرانی که در شبکه نمایش خانگی تجربه ساخت سریال « نهنگ آبی» را دارد، برای این شبکه فیلمنامه سریالی با عنوان «زن گمشده» را به نگارش درآورده است.

او فیلم‌نامه «زن گمشده» را به اتفاق محمدرضا بختیاری و تینا دهقانی نوشته و قرار است به تهیه‌کنندگی علی طلوعی وارد فاز تولید شود.

ساترا در خبری از صدور پروانه ساخت این سریال خبر داده، اما هنوزکارگردانی برای ساخت آن معرفی نشده و مشخص نیست که آیا خود جیرانی کارگردانی‌اش را برعهده می‌گیرد یا اینکه ساختش به کارگردان دیگری واگذار می‌شود.

جیرانی در سال 1398 سریال «نهنگ آبی» را براساس فیلمنامه‌ای از بهرام توکلی به تهیه‌کنندگی سعید ملکان جلوی دوربین برد. این سریال با بازی لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حسین یاری، ویشکا آسایش، مصطفی زمانی و… جلوی تولید شد، اما در میانه راه تولید لیلا حاتمی از بازی در آن انصراف داد.

سریال نهنگ آبی با وجود بهره بردن از کارگردانی چون فریدون جیرانی و بازیگران سرشناسی که داشت نتواسنت به موفقیتی دست پیدا کند و عملا در جذب مخاطب شکست خورد. جیرانی پیش از نهنگ آبی برای تلویزیون دو سریال «مرگ تدریجی یک رویا» و «تعبیر وارانه یک رویا» را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز