«به نام پدر» روی آنتن رادیو سلامت

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۰۷۵۲
«به نام پدر» روی آنتن رادیو سلامت
شبکه رادیویی سلامت، همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) ویژه برنامه «به نام پدر» را روی آنتن می برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شبکه رادیویی سلامت، همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع)، شنبه – 15 بهمن ماه، ویژه برنامه «به نام پدر» را روی آنتن می برد.

رادیوسلامت با هدف تقدیر از مقام پدر و بزرگداشت سالروز ولادت مولای متقیان ویژه برنامه «به نام پدر» را در قالب ترکیبی نمایشی تقدیم شنوندگان این شبکه رادیویی می کند.

در این برنامه که با اجرای «مسعود خواجه وند» روی آنتن می رود، «امیر زنده دلان» که یک شخصیت نمایشی به عنوان «باباجان» در نقش پدرِ مجری را دارد، حضور دارد و خالق داستانهای طنز می شود. همچنین، در این برنامه پدر و پسرِ پزشک هم میهمان برنامه خواهند بود.

ویژه برنامه به نام پدر، از بخش های متنوع و مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از بخش «پدرستان» که مستند گزارشی از خانه سالمندان است، بخش «سلام پدر» که گزارشی از بیمارستان: پدران در بستر بیماری، و لحظه تولد فرزند و پدر شدن افراد است، و بخش «پدر سالار» که به بررسی نقش پدر در سینمای ایران و جهان می پردازد؛ و بخش کارشناسی برنامه که روانشناس برنامه در خصوص کیفیت حضور پدر در تربیت فرزندان صحبت خواهد کرد.

یادآور می شود، ویژه برنامه «به نام پدر» به تهیه کنندگی «مسعود حسنی»، پانزدهم بهمن ماه، از ساعت 10 به مدت 90 دقیقه از موج FM ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز