اخبار ویژه جشنواره چهل و یکم فجر؛

مجتبی امینی: امیدواریم بتوانیم جانی دوباره به سینما بدهیم

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۳:۲۱
کد خبر: ۱۴۳۱۰۹۱
مجتبی امینی: امیدواریم بتوانیم جانی دوباره به سینما بدهیم
چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بدون برگزاری افتتاحیه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر دقایقی پیش و در اقدامی متفاوت بدون برگزاری افتتاحیه آغاز به کار کرد.

مجتبی امینی دبیر جشنواره فیلم فجر پیش از اکران اولین فیلم ضمن خوش آمد به خبرنگاران اظهار کرد: با اکران ۲۴ اثر امسال در خدمت شما هستیم و طبق سال گذشته آیین افتتاحیه را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امسال پردیس ملت خانه رسانه خواهد بود، گفت: امیدواریم جشنواره خوبی را سپری کنیم و بسته خوبی که در جشنواره امسال چیدمان شده در بخش سودای سیمرغ نظرها را جلب کند.

امینی تصریح کرد: در شرایط سخت امسال فیلم های خوبی تولید شده و امیدواریم با همدلی که در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه شکل گرفته بتوانیم جانی دوباره به سینمایی که ۳ سال روزهای سختی را گذراند بدهیم،«.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه بتولنیم به چرخه صنعت سینما کمک و چرخه اقتصادی آن را رونق دهیم، افزود: امیدواریم سال آینده سال رونق سینما باشد، خواهش من از اهالی رسانه کمک آنهاست تا جشنواره پررونق و پر ثمر باشد. شما صاحباخانه هستید و ما به عنوان مهمان در کنار شما هستیم تا در خانه رسانه خدمات خوبی فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز