اخبار ویژه جشنواره چهل‌‌ویکم فیلم‌ فجر؛

وقتی نمی‌دانم هیأت داوران چه کسانی هستند نمی‌توانم پیش بینی کنم که نامزد می‌شویم

۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۰۸:۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۴۳۲۱۹۵
وقتی نمی‌دانم هیأت داوران چه کسانی هستند نمی‌توانم پیش بینی کنم که نامزد می‌شویم
حامد جعفری تهیه کننده انیمیشن «بچه زرنگ» در حاشیه اکران این فیلم سینمایی از تلاش برای سرپا نگه داشتن سینمای کودک و نوجوان و استفاده از هر فرصتی برای دیده شدن این سینمای مغفول گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ حامد جعفری تهیه کننده انیمیشن «بچه زرنگ» در پاسخ به این سوال که بازخوردهایی که تا این لحظه از مخاطبین دریافت کردید چه بوده است، گفت: خیلی درگیر این بودیم که نسخه نهایی را بتوانیم به جشنواره برسانیم. به همین دلیل هنوز در جریان بازخوردها قرار نگرفته ایم.

وی افزود: آن چیزی که می توانم بگویم این است که مجموعه هنر پویا تمام تلاش اش را کرده است که یک کار قابل قبول ارائه دهد و یک قدم نسبت به کارهای قبلی جلوتر باشد. به نظر خودمان «بچه زرنگ» این گام رو به رشد را برداشته است. ولی اینکه منتقدین و رسانه ها و بقیه کسانی که در این حوزه قلم می زنند چه برداشتی از کار دارند باید بررسی شود. چرا که نمی شود بازخورد یک اثر را در یک جلسه کوتاه گرفت. به نظرم باید فرصت بدهیم بازخوردهایی که منتقدین بعد از نمایش فیلم برای آن خواهند داد را بشنویم و بر اساس آن قضاوت کنیم.

جعفری درباره میزان احتمال نامزدی یا دریافت سیمرغ این فیلم سینمایی گفت: ما در همه جشنواره ها محدودیت داریم. یکی از این محدودیت ها قواعد جشنواره است و دیگری سلیقه هیأت داوران. وقتی نمی دانم هیأت داوران چه کسانی هستند نمی توانم پیش بینی کنم و در این باره نظر دهم. ولی درباره اینکه ما چرا در جشنواره حضور پیدا کردیم؛ خب طبیعی است که ما برای سینمای کودک و نوجوان می جنگیم و تلاش می کنیم از هر فرصتی برای دیده شدن این سینمای مغفول استفاده کنیم. اینکه در جشنواره چه اتفاقی می افتد سوالی است که سیاست گذاران جشنواره باید به آن جواب بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز