اخبار ویژه جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر؛

چراغ سبز منتقدان و اهالی رسانه به «هوک»

۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۸:۵۸:۴۶
کد خبر: ۱۴۳۲۵۰۶
چراغ سبز منتقدان و اهالی رسانه به «هوک»
در آخرین سانس چهارمین روز از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «هوک» به کارگردانی حسین ریگی در سالن خانه رسانه اکران و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ حسین ریگی کارگردان «هوک» در نشست رسانه‌ای این فیلم در پردیس سینمایی ملت گفت: همیشه فریادم این بود سیستان و بلوچستان در فیلم‌ها به درستی نشان داده نشده و دوربین زاویه درستی نسبت به آنجا نداشته است. پس وظیفه خود دانستم که درباره این خطه فیلم بسازم. در اولین گام «لیپار» را ساختم. معمولا دوستان که با فیلم اول وارد سینما می‌شوند، با یک فیلم پرتنش ورود پیدا می‌کنند تا دیده شوند. سیستان و بلوچستان مهد بومی این ورزش است و اولین مدال طلای دنیا را دانیال شهبخش از این استان بدست آورده است. به همین دلیل ابتدا تردید داشتم که فیلم ورزشی و بومی بسازم یا خیر. من سه سال به ساخت «هوک» فکر می‌کردم.

منتقدان نیز «هوک» این اثر را بستر درستی برای مخاطبانی که به اخلاص در رفتار و گفتار توجه دارند، مناسب دیدند.

بنیاد سینمایی فارابی در چهارمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر، شش فیلم «چرا گریه نمیکنی؟»، «شماره ۱۰»، «آه سرد»، «کت‌چرمی»، «سرهنگ ثریا» و «کاپیتان» را به نمایش گذاشت.

حسین قناعتی «رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران»، سید محمد هاشمی «معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و مجتبی توانگر «نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی» در بنیاد سینمایی فارابی روز چهارم جشنواره به تماشای فیلم‌ها نشستند. 

«کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای، از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی است و پژمان بازغی، پانته‌آ پناهی‌ها، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی پور، پرهام غلاملو از بازیگران آن هستند. این فیلم روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه در پردیس سینمایی ملت اکران خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز