اخبار ویژه جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر؛

اکران ویژه فیلم"غریب" برای نخستین بار در کردستان

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۸:۳۷
کد خبر: ۱۴۳۴۰۹۴
اکران ویژه فیلمغریب برای نخستین بار در کردستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: فیلم سینمایی غریب با شهید محمد بروجردی و وقایع کردستان امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ به صورت ویژه با حضور کارگردان، تهیه کننده و عوامل فیلم در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه برنا؛ علی اصغر دریایی روز چهارشنبه گفت : فیلم "غریب" به کارگردانی محمد حسین لطیفی، فیلمی درباره وقایع کردستان در سال های ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ است که آغاز مسیری برای تبدیل شهید محمد بروجردی به مسیح کردستان شده است.

وی افزود: فیلم سینمایی "غریب" که از فیلم های مطرح چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر است به صورت ویژه در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران و کارگردان و عوامل فیلم نیز مورد تجلیل و قدردانی قرار می گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: این فیلم برای اولین بار قبل از تهران در استان کردستان به صورت ویژه اکران می شود، علاوه بر این فیلم، ۱۹ فیلم دیگر با ۴۶ اکران در پردیس سینمایی بهمن سنندج نمایش داده خواهند شد.

به گفته وی جشنواره فیلم فجر کردستان از ۱۷ تا ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ برای اولین بار فیلم های سینمایی این دوره جشنواره را اکران و تقدیم علاقمندان به فیلم های سینمایی می کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//

نظر شما