اخبار ویژه جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر؛

فرهنگ و هنر جایگاه والایی در جامعه ایرانی دارد

۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۰:۵۷:۴۳
کد خبر: ۱۴۳۴۸۴۱
فرهنگ و هنر جایگاه والایی در جامعه ایرانی دارد
محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه به واسطه ذات فرهنگی انقلاب اسلامی ایران، رویدادهای فرهنگی هنری به عنوان پیشران فعالیت ها در سراسر ایران مورد توجه قرار می گیرد، گفت: به همین خاطر اگر به تعداد برپایی جشنواره فیلم فجر بنگرید، تقریبا این رویداد هم سن انقلاب اسلامی مردم ایران است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ شامگاه پنجشنبه بیستم بهمن ماه در دیدار با مهمانان بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر، ضمن خوش آمدگویی به سینماگران و مهمانان خارجی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: این روزها در ایران، ایام عید و شادی مردم ایران است؛ عیدی که ملت ایران چهل و چهار سال پیش با تقدیم جان و تحمل دشواری فراوان برای استقلال و آزادی خود رقم زد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یک تحول بزرگ فرهنگی و به معنای دقیق تر تنها انقلاب فرهنگی جهان در سراسر دوران معاصر است و بر همین اساس رهبران انقلاب اسلامی ایران همگی از شخصیت های تاثیرگذار فرهنگی بوده و هستند.
وی یادآور شد: به واسطه ذات فرهنگی انقلاب اسلامی ایران، رویدادهای فرهنگی هنری به عنوان پیشران فعالیت ها در سراسر ایران مورد توجه قرار می گیرد. به همین خاطر است که اگر به عدد جشنواره فیلم فجر بنگرید، تقریبا هم سن انقلاب اسلامی ایران است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: در جامعه ایرانی فرهنگ و هنر جایگاه برتر را دارد و شخصیت های فرهنگی هنری همواره جزو محبوب ترین چهره ها در میان مردم هستند.
وزیر فرهنگ در پایان با ابراز خشنودی از دیدار با میهمانان بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر، روزهای خوبی را برای مهمانان در تهران آرزو کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز